Ewidencje i rejestry - KWP w Gorzowie Wielkopolskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Ewidencje i rejestry

Ewidencje i rejestry

Komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. zgodnie z § 7 ust. 1 Instrukcji pracy kancelaryjnej, stanowiącej załącznik do decyzji Nr 278/2018 Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie instrukcji pracy kancelaryjnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. i w jednostkach Policji nadzorowanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp., w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów jawnych prowadzą następujące urządzenia ewidencyjne:

  • rejestr urządzeń ewidencyjnych,
  • rejestr przesyłek wpływających
  • rejestr przesyłek wychodzących,
  • dziennik podawczy,
  • książkę doręczeń,
  • dziennik przepisów.

Ponadto, zgodnie z § 7 ust. 5 cyt. Instrukcji „w celu usprawnienia bieżącej pracy można prowadzić inne urządzenia ewidencyjne (…)”. 

 

Wykazy prowadzonych przez komórki organizacyjne KWP w Gorzowie Wlkp. jawnych, pomocniczych urządzeń ewidencyjnych:

Wydział Kryminalny:

  1. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  3. Rejestr kontroli stanu trzeźwości;
  4. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy do pomieszczeń i szaf metalowych;
  5. Rejestr delegacji;
  6. Rejestr wydawanych kluczy do pomieszczeń ze stanowiskami ODN;
  7. Oddziałowa (Wydziałowa) Księga Uwag Społecznego Inspektora Pracy;
  8. Książka nadzoru nad bronią palną;
  9. Rejestr dokumentacji do prowadzonych form pracy operacyjnej oraz ustaleń z innymi komórkami;
  10. Rejestr zwolnień lekarskich;
  11. Rejestr skierowań na badania lekarskie;
  12. Rejestr wydanych przedmiotów;
  13. Dziennik ewidencyjny dla dokumentów oznaczonych klauzulą: zastrzeżone;
  14. Rejestr pieczęci służbowych.

 

Wydział Poszukiwań i Identyfikacji Osób

  1. Rejestr pobranych i zdanych kluczy;
  2. Książka nadzoru nad bronią palną;
  3. Zeszyt odpraw służbowych;
  4. Dziennik korespondencyjny ustaleń telekomunikacyjnych;
  5. Rejestr referentek WPIO;
  6. Rejestr notatników służbowych;
  7. Rejestr delegacji służbowych funkcjonariuszy WPIO;
  8. Rejestr END;
  9. Rejestr upoważnień dostępu do danych telekomunikacyjnych.

 

Wydział Dochodzeniowo-Śledczy:

  1. Rejestr pieczęci i stempli;
  2. Rejestr pobranych i zdanych notatników służbowych;
  3. Zeszyt odpraw Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KWP w Gorzowie Wlkp.;
  4. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  5. Ewidencja wyjść w czasie służby/pracy;
  6. Rejestr delegacji służbowych;
  7. Rejestr zwolnień lekarskich;
  8. Księga dowodów rzeczowych – narkotyki;
  9. Księga dowodów rzeczowych – broń i amunicja;
  10. Księga dowodów rzeczowych – magazyn dowodów rzeczowych;
  11. Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych;
  12. Ewidencja przedłużonego czasu służby;
  13. Rejestr wydanych przedmiotów (RWP);
  14. Ewidencja urlopów;
  15. Rejestr protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej B/BE;
  16. Rejestr wydanego sprzętu;
  17. Dziennik ewidencji elektronicznych nośników danych (END);
  18. Książka kontroli broni;
  19. Ewidencja udostępnienia karty dostępowej do pokoju okazań (318A i 319A);
  20. Rejestr kontroli stanu trzeźwości;
  21. Rejestr zabezpieczonych pojazdów i części samochodowych do celów procesowych.

 

Wydział Techniki Operacyjnej:

  1. Książka ewidencji wydanych delegacji służbowych;
  2. Książka ewidencji pieczęci i stempli;
  3. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  4. Rejestr skierowań na badania profilaktyczne pracowników i funkcjonariuszy;
  5. Rejestr pobierania i zdawania kluczy od pomieszczeń;
  6. Książka wejść do strefy bezpieczeństwa;
  7. Rejestr zwolnień lekarskich funkcjonariuszy;
  8. Rejestr wydanych przedmiotów;
  9. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  10. Dziennik stanowiska komputerowego SIO;
  11. Dziennik stanowiska komputerowego ODN;
  12. Książka dyspozytora WTO;
  13. Książka ewidencji urlopów funkcjonariuszy i pracowników;
  14. Dziennik odpraw służbowych;
  15. Książka doręczeń przesyłek miejscowych dla dokumentów zastrzeżonych;
  16. Książka wydawania broni;
  17. Rejestr kontroli stanu trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników cywilnych;
  18. Ewidencja nadgodzin;
  19. Książka przebiegu służby;
  20. Książka nadzoru nad bronią palną;
  21. Rejestr ustnych ustaleń;
  22. Książka depozytu broni;
  23. Rejestr wypracowanych nadgodzin przez funkcjonariuszy i pracowników.

 

Wydział Wywiadu Kryminalnego:

  1. Książka ewidencji kluczy;
  2. Rejestr skierowań na wykonanie badań profilaktycznych policjantów i pracowników Policji;
  3. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  4. Ewidencja wyjść w czasie służby;
  5. Zeszyt odpraw;
  6. Książka przebiegu służby;
  7. Rejestr wydanych przedmiotów;
  8. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  9. Ewidencja przekazanych MI do sekretariatu;
  10. Dziennik stanowiska komputerowego SIO;
  11. Rejestr delegacji służbowych;
  12. Rejestr zastrzeżeń koordynacyjnych;
  13. Rejestr osób nieuprawnionych przebywających w pomieszczeniach ze stanowiskiem SNP;
  14. Dziennik stanowiska komputerowego KCIK;
  15. Rejestr pieczęci i stempli;
  16. Rejestr MI o kodzie H2 i H3;
  17. Rejestr akt brakowania;
  18. Dziennik stanowiska komputerowego ODN;
  19. Rejestr dot. kontroli trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników WWK;
  20. Ewidencja naruszania bezpieczeństwa systemu SIO/OBOZI;
  21. Ewidencja wydawanego sprzętu alarmowego;
  22. Książka nadzoru nad bronią;
  23. Dziennik ewidencyjny dla dokumentów zastrzeżonych;
  24. Elektroniczny rejestr uprawnień do KSIP;
  25. Rejestr sprawdzeń w bazach KSIP, PESEL, REGON, CEPIK, KRS;
  26. Rejestr formularzy rejestracyjnych KSIP, KCIK, Koordynacji;
  27. Rejestr wystąpień o uzyskanie danych telekomunikacyjnych, pocztowych i internetowych;
  28. Dziennik stanowiska wymiany informacji z Europolem;
  29. Rejestr zdawanej broni;
  30. Elektroniczny rejestr pozyskanych danych telekomunikacyjnych;
  31. Dziennik stanowiska SNP (OBOZI);
  32. Ewidencja nadanych upoważnień PNR;
  33. Elektroniczny rejestr wydawanych zaświadczeń z KSI;
  34. Rejestr zwolnień lekarskich funkcjonariuszy;
  35. Ewidencja przedłużonego czasu służby.

 

Laboratorium Kryminalistyczne:

  1. Ewidencja przedłużonego czasu służby;
  2. Ewidencja wyjść w czasie służby;
  3. Ewidencja wyjść w czasie pracy;
  4. Lista obecności funkcjonariuszy Laboratorium Kryminalistycznego;
  5. Lista obecności pracowników cywilnych Laboratorium Kryminalistycznego;
  6. Rejestr zdawanych i pobieranych kluczy;
  7. Rejestr wyjazdów służbowych pracowników Laboratorium Kryminalistycznego;
  8. Zeszyt odpraw służbowych Laboratorium Kryminalistycznego;
  9. Zeszyt szkoleń kaskadowych Laboratorium Kryminalistycznego;
  10. Rejestr wyjazdów na zdarzenia Laboratorium Kryminalistycznego;
  11. Rejestr oględzin przeprowadzonych w pomieszczeniach Laboratorium Kryminalistycznego;
  12. Ewidencja pieczęci i stempli;
  13. Książka wydania broni z Wydziału Laboratorium Kryminalistyczne;
  14. Książka kontroli, przechowywania i użytkowania broni służbowej pracowników Laboratorium Kryminalistycznego;
  15. Rejestr obiektów badań przekazanych do magazynu;
  16. Zeszyt pracy wykonującego badania. Rejestr dowodów rzeczowych;
  17. Książka pracy eksperta;
  18. Książka pracy certyfikowanego specjalisty;
  19. Zeszyt ewidencji sprawdzenia stanu trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników Laboratorium Kryminalistycznego;
  20. Ewidencja wyposażenia pomiarowego i badawczego. Technika Kryminalistyczna;
  21. Ewidencja wyposażenia pomiarowego i badawczego. Sprzęt Informatyczny;
  22. Rejestr ryzyk (i szans) dla Laboratorium Kryminalistycznego;
  23. Książka dyspozytora;
  24. Rejestr dokumentów systemu Zarządzania Jakością Laboratorium Kryminalistycznego;
  25. Rejestr zleceń przekazanych do wykonania w pracowni Daktyloskopii;
  26. Rejestr zleceń przekazanych do wykonania w pracowni Badań Dokumentów;
  27. Rejestr zleceń przekazanych do wykonania w pracowni Mechanoskopii;
  28. Rejestr zleceń przekazanych do wykonania w pracowni Badań Wypadków Drogowych;
  29. Rejestr zleceń przekazanych do wykonania w pracowni Traseologii;
  30. Rejestr zleceń przekazanych do wykonania w pracowni Chemii;
  31. Rejestr zleceń przekazanych do wykonania w pracowni Technik Audiowizualnych.

 

Wydział do Walki z Korupcją:

  1. Książka doprowadzeń osób;
  2. Rejestr pobierania i zdawania notatników Wydziału do Walki z Korupcją KWP w Gorzowie Wlkp.;
  3. Rejestr czynności procesowych w postepowaniu karnym, w których utrwalono dźwięk albo obraz lub obraz i dźwięk;
  4. Zeszyt delegacji służbowych;
  5. Ewidencja przedłużonego czasu służby;
  6. Ewidencja przedłużonego czasu służby w związku z konfliktem zbrojnym na Ukrainie;
  7. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  8. Ewidencja wyjść w godzinach pracy (pracownicy cywilni Policji);
  9. Ewidencja wyjść w czasie służby;
  10. Dziennik stanowiska komputerowego ODN nr 19;
  11. Rejestr osób przebywających w pomieszczeniu nr 202 A;
  12. Dziennik pracy administratora systemu ODN Nr 19;
  13. Dziennik ewidencji elektronicznych nośników danych (END);
  14. Książka służby konwojowej;
  15. Rejestr akt brakowanych kat. „BC”;
  16. Teczka wyszkolenia strzeleckiego funkcjonariuszy Wydziału do Walki z Korupcją KWP w Gorzowie Wlkp.;
  17. Teczka – Rejestr użycia ONI;
  18. Teczka – Oddziałowa Księga Uwag Społecznego Inspektora Pracy;
  19. Teczka – Wewnętrzna Procedura Antymobbingowa dla policjantów pełniących służbę w KWP w Gorzowie Wlkp.;
  20. Książka nadzoru nad bronią palną.

 

Wydział do Walki z Przestępczością Gospodarczą:

  1. Rejestr wydawania broni z pododdziału;
  2. Książka kontroli sprzętu uzbrojenia;
  3. Rejestr godzin nadliczbowych;
  4. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  5. Rejestr pobierania i zdawania kluczy (stanowisko ODN);
  6. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy (szafy pancerne);
  7. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy (pokoje);
  8. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  9. Ewidencja urlopów;
  10. Rejestr wystawionych delegacji;
  11. Dziennik stanowiska komputerowego ODN;
  12. Rejestr skierowań na badania;
  13. Rejestr akt brakowania kat. ”BC”;
  14. Oddziałowa (Wydziałowa) Księga Uwag Społecznego Inspektora Pracy;
  15. Rejestr dot. kontroli trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników Wydz. dw. z PG;
  16. Rejestr wydanych przedmiotów;
  17. Rejestr koordynacji jawnej;
  18. Rejestr osób przebywających w pomieszczeniu.

 

Wydział Prewencji:

  1. Książka nadzoru nad Bronią Palną;
  2. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  3. Rejestr odpraw służbowych;
  4. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  5. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu;
  6. Rejestr nadgodzin;
  7. Plany delegacji, wykazy pracowników;
  8. Ewidencja wyjść w czasie służby;
  9. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  10. Zeszyt-zwolnienia lekarskie, funkcjonariuszy;
  11. Ewidencja użycia lub wykorzystania przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej;
  12. Ewidencja kopiowania i przekazania materiału audio-video z SAP;
  13. Ewidencja uwag i usterek dotyczących przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej, jednostek zasilających oraz ich systemów;
  14. Ewidencja zgrania materiału audio-video SAP;
  15. Ewidencja przeglądu treści zarejestrowanych na paralizatorach oraz na jednostkach zasilających z SAP.

 

Sztab Policji:

  1. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  2. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy do pomieszczenia ODN nr 2;
  3. Rejestr osób przebywających w pomieszczeniu ze stanowiskiem Systemu ODN nr 2;
  4. Dziennik stanowiska komputerowego ODN nr 2;
  5. Dziennik Pracy Administratora ODN nr 2;
  6. Ewidencja/lista użytkowników stanowisk podległych – Sztab Policji KWP w Gorzowie Wlkp.;
  7. Rejestr wyjść w godzinach służbowych;
  8. Rejestr skierowań na badania;
  9. Rejestr delegacji;
  10. Zestawienie dotyczące absencji;
  11. Wykaz pieczęci i stempli;
  12. Książka przebiegu służby;
  13. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy do pomieszczenia Systemu Niejawnej Poczty Internetowej „OPAL”;
  14. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy (Stanowisko Kierowania);
  15. Ewidencja wejść i wyjść – strefa ochronna II;
  16. Dokumentacja ruchomego Stanowiska Dowodzenia;
  17. Książka przyjęcia dokumentów na Stanowisku Kierowania KWP w Gorzowie Wlkp.;
  18. Książka doręczeń szyfrogramów (AGAT);
  19. Dziennik ewidencji szyfrogramów i szyfrofaksów (AGAT);
  20. Książka osób nieuprawnionych przebywających w pomieszczeniu (AGAT);
  21. Karta osób nieuprawnionych przebywających w pomieszczeniu (OPAL);
  22. Dziennik Pracy Wydzielonego Stanowiska Komputerowego (WSK) SNPI OPAL 4.1.1;
  23. Dziennik Pracy Lokalnego Administratora SNPI OPAL 4.1.1.

 

Wydział Ruchu Drogowego:

  1. Rejestr kart Prd 5/1 sporządzonych przez funkcjonariuszy WRD KWP w Gorzowie Wlkp.;
  2. Książka dyspozytora;
  3. Rejestr pobranych i zdanych notatników służbowych;
  4. Rejestr druków ścisłego zarachowania/bloczki mandatów karnych;
  5. Rejestr pobranych i zdanych pokwitowań za zatrzymane dokumenty;
  6. Rejestr depozytów mandatów karnych;
  7. Rejestr kontroli broni;
  8. Rejestr czynności kontrolnych i nadzorczych;
  9. Rejestr kart Prd 5/1;
  10. Rejestry terminali płatniczych;
  11. Rejestry pracy przyrządu kontrolno-pomiarowego do pomiaru prędkości;
  12. Rejestr badań analizatorem wydechu Alcometr;
  13. Rejestry badań analizatorem wydechu Alcosensor;
  14. Rejestry pracy wideorejestratora;
  15. Rejestr odpraw i narad WRD KWP Gorzów Wlkp.;
  16. Skorowidz zapytań o karalności;
  17. Rejestr zdanych mandatów karnych;
  18. Rejestr pieczęci i stempli WRD KWP w Gorzowie Wlkp.;
  19. Rejestry ewidencji czasu pracy WRD KWP w Gorzowie Wlkp.;
  20. Dziennik Ewidencji dokumentacji niejawnej;
  21. Rejestr zatrzymanych praw jazdy;
  22. Rejestr zatrzymanych dowodów rejestracyjnych;
  23. Rejestr dot. sprawdzonych i kontrolowanych pojazdów (brak ubezpieczenia OC);
  24. Rejestr czynności nadzorczych i kontrolowanych realizowanych przez funkcjonariuszy i pracowników cywilnych WRD KWP w jednostkach terenowych woj. lubuskiego;
  25. Książka nadzoru nad bronią palną WRD KWP w Gorzowie Wlkp.;
  26. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu;
  27. Rejestr kolizji drogowych na autostradzie A2;
  28. Rejestr skierowań na badania lekarskie;
  29. Rejestr zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników WRD KWP Gorzów Wlkp.;
  30. Rejestr wydanych zaświadczeń ze zdarzeń drogowych na autostradzie A2.

 

Wydział Postępowań Administracyjnych:

  1. Rejestr wydanych legitymacji osób dopuszczonych do posiadania broni ;
  2. Rejestr sprawdzania broni indywidualnej znajdującej się na wyposażeniu policjantów WPA;
  3. Rejestr teczek, obiektów, obszarów podlegającej obowiązkowej ochronie;
  4. Rejestr wydanych decyzji w sprawach pozwolenia na broń;
  5. Rejestr wydanych zaświadczeń upoważniających do nabycia broni;
  6. Rejestr broni przyjętej do depozytu organu Policji;
  7. Rejestr lekarzy i psychologów upoważnionych do przeprowadzenia badań osób ubiegających się lub posiadających pozwolenie na broń;
  8. Książka wydania broni z pododdziału;
  9. Rejestr delegacji służbowych;
  10. Rejestr notatników służbowych;
  11. Rejestr upoważnień do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów z oryginałem;
  12. Rejestr stempli i pieczęci;
  13. Rejestr odpraw służbowych;
  14. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy do depozytu broni;
  15. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy do szafy metalowej – materiały niejawne;
  16. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  17. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  18. Rejestry ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy WPA KWP w Gorzowie Wlkp.;
  19. Rejestr zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników WPA KWP Gorzów Wlkp.
  20. Rejestr wydanych decyzji w sprawach odmowy wpisu i skreślenia z listy kwalifikowanych pracowników ochrony;
  21. Rejestr wydanych decyzji w sprawach odmowy wpisu i skreślenia z listy kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego;
  22. Rejestr wydanych decyzji w sprawach licencji detektywa;
  23. Rejestr wydanych zaświadczeń wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony;
  24. Ewidencja akt dotycząca kwalifikowanych pracowników ochrony.

 

Wydział Konwojowy:

  1. Dziennik ewidencyjny;
  2. Książka kontroli sanitarnej;
  3. Księga Uwag Społecznego Inspektora Pracy;
  4. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  5. Ewidencja urlopów;
  6. Rejestr delegacji;
  7. Zeszyt narad;
  8. Książka kontroli i nadzoru służby konwojowej;
  9. Rejestr wykonanych ekstradycji;
  10. Książka służby konwojowej;
  11. Książka doprowadzeń osób;
  12. Rejestr nakazów;
  13. Skorowidz osób konwojowanych;
  14. Książka dyspozytora;
  15. Zeszyt kontroli pojazdów;
  16. Rejestr notatników służbowych;
  17. Książka służby;
  18. Książka przebiegu służby;
  19. Książka przebiegu służby kurierów Poczty Specjalnej;
  20. Książka nadzoru nad bronią palną;
  21. Książka wydania broni;
  22. Rejestr Badań Analizatora Wydechu;
  23. Rejestr wydanego sprzętu do służby;
  24. Ewidencja pobierania i zdawania przedmiotu przeznaczonego do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej SAP;
  25. Ewidencja wydawanego sprzętu-sprzęt alarmowy;        
  26. Rejestr sprawdzeń w bazie KSIP;
  27. Rejestr mandatów karnych;
  28. Rejestr kontroli mandatów;
  29. Rejestr wydawania kart magnetycznych do wejścia do KWP w Gorzowie Wlkp.;
  30. Książka przebiegu służby w PID;
  31. Książka ewidencji nieletnich umieszczonych w PID;
  32. Ewidencja dokumentacji nieletnich zatrzymanych w PID;
  33. Książka wizyt lekarskich;
  34. Ewidencja powiadomień sądu o użyciu ŚPB.

 

Wydział Kontroli:

  1. Rejestr nadgodzin;
  2. Rejestr upoważnień do kontroli;
  3. Rejestr literatury;
  4. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych Wydziału Kontroli;
  5. Rejestr referentek Wydziału Kontroli;
  6. Książka Kontroli Jednostki KWP w Gorzowie Wlkp.;
  7. Rejestr delegacji;
  8. Rejestr narad Wydziału Kontroli;
  9. Rejestr zdawanych i pobieranych kluczy;
  10. Rejestr skierowań na badania lekarskie Wydziału Kontroli;
  11. Rejestr służbowych pendrive;
  12. Ewidencja sprzętu z Wydziału Łączności, Wydziału Nieruchomości, Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji.

 

Wydział Kadr i Szkolenia:

  1. Rejestr czynności wyjaśniających zleconych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.;
  2. Rejestr postanowień i orzeczeń wydanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.;
  3. Rejestr rozmów dyscyplinujących;
  4. Rejestr spraw karnych bez postępowań dyscyplinarnych;
  5. Rejestr postępowań dyscyplinarnych;
  6. Rejestr postępowań dyscyplinarnych zawierających znamiona przestępstwa, wykroczenia;
  7. Rejestr postępowań dyscyplinarnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.;
  8. Rejestr skierowań na badania lekarskie WKiSz KWP w Gorzowie Wlkp.;
  9. Rejestr nadgodzin;
  10. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  11. Rejestr delegacji WKiSZ KWP;
  12. Rejestr zdawanych i pobieranych kluczy;
  13. Ewidencja zwolnień lekarskich;
  14. Rejestr rozkazów organizacyjnych Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.;
  15. Rejestr zarządzeń organizacyjnych Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.;
  16. Książka inwentarzowa księgozbioru KWP w Gorzowie Wlkp.;
  17. Rejestr zaświadczeń ukończenia szkolenia w ramach doskonalenia zawodowego lokalnego;
  18. Książka inwentarzowa księgozbioru – KMP/KPP woj. lubuskiego;
  19. Rejestr faktur gr.8;
  20. Rejestr umów najmu sal, strzelnic, siłowni;
  21. Książka nadzoru na bronią palną;
  22. Rejestr rozkazów personalnych KWP w Gorzowie Wlkp.;
  23. Rejestr protokołu szkód KWP w Gorzowie Wlkp.;
  24. Rejestr kart obiegowych;
  25. Rejestr informacji o przyznaniu pracownikom cywilnym KWP/KMP/KPP nagród (wyróżnień);
  26. Rejestr informacji dotyczących policjantów;
  27. Rejestr Decyzji i Postanowień Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.;
  28. Rejestr przyjęć i zwolnień funkcjonariuszy;
  29. Rejestr zwolnień od zajęć służbowych do dnia zwolnienia ze służby funkcjonariusza KWP w Gorzowie Wlkp.;
  30. Rejestr przyjęć do służby w KWP i SPPP;
  31. Rejestr powierzonych obowiązków służbowych;
  32. Rejestr przeniesień akt: raporty, wnioski;
  33. Rejestr dokumentów przekazanych do Zakładu Emerytalno-Rentowego;
  34. Rejestr dodatkowej pracy funkcjonariuszy KWP w Gorzowie Wlkp.;
  35. Rejestr wydawanych zaświadczeń funkcjonariuszom woj. lubuskiego;
  36. Rejestr ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej;
  37. Rejestr przyjęć i zwolnień pracowników cywilnych KWP w Gorzowie Wlkp.;
  38. Rejestr przeniesień, awansów pracowników cywilnych KWP w Gorzowie Wlkp.;
  39. Rejestr staży, przygotowań zawodowych, prac interwencyjnych i robót publicznych;
  40. Rejestr nagród jubileuszowych pracowników cywilnych;
  41. Książka ewidencji legitymacji pracownika cywilnego;
  42. Rejestr informacji dotyczących pracowników cywilnych;
  43. Rejestr upoważnień do wydania amunicji;
  44. Rejestr zaświadczeń dotyczący przeszkolenia z obsługi broni palnej innej niż wydana na indywidualne wyposażenie policjanta;
  45.  Ewidencja pobrania i zdania przedmiotu przeznaczonego do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej;
  46. Ewidencja procedury testu iskry przedmiotów przeznaczonego do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej;
  47. Dziennik ewidencji elektronicznych nośników danych (END);
  48. Upoważnienia Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.
  49. Rejestr umów cywilnoprawnych zawartych w ramach projektów współfinansowany ze środków unijnych WKiSZ KWP w Gorzowie Wlkp. Zespołu Szkolenia i Doskonalenia Zawodowego;
  50. Rejestr zaświadczeń RP-7, przebieg służby, świadectwa służby;
  51. Rejestr rozkazów organizacyjnych KWP, KMP, KPP woj. lubuskiego;
  52. Rejestr przyjęć i rozkazów pracowników cywilnych;
  53. Rejestr identyfikatorów funkcjonariuszy woj. lubuskiego;
  54. Ewidencja udzielonych/odebranych upoważnień do przetwarzania danych osobowych;
  55. Książka korzystania ze strzelnicy ćwiczebnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  56. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych WKiSZ KWP w Gorzowie Wlkp.

 

Wydział Komunikacji Społecznej:

  1. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
  2. Rejestr wydanych decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej;
  3. Rejestr wydanych decyzji o umorzeniu postępowania o udostępnienie informacji publicznej;
  4. Rejestr delegacji (WKS +Zespoły);  
  5. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  6. Ewidencja pobranych i zdawanych kluczy (sala narad Blok C i D);
  7. Rejestr nadgodzin;
  8. Ewidencja kontroli stanu trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Wydziału Komunikacji Społecznej KWP w  Gorzowie Wlkp.;   
  9. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;  
  10. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych; 
  11. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych Z. Prasowego, Z. Psychologów, Z. OPC;
  12. Rejestr skierowań na badania lekarskie (WKS +Zespoły); 
  13. Książka kontroli broni; 
  14. Rejestr umów WKS  (dla projektu ,,Nie dla narkotyków”); 
  15. Ewidencja spisów akt przekazanych i protokołów brakowania dokumentacji  niearchiwalnej kat. BC Zespołów;  
  16. Dziennik ewidencji Elektronicznych Nośników Danych (END).

 

SEKRETARIAT KIEROWNICTWA KWP W GORZOWIE WLKP.

  1. Rejestr przyjęć interesantów;
  2. Rejestr delegacji;
  3. Ewidencja udziału sztandaru w uroczystościach;
  4. Ewidencja wyjść w godzinach pracy.

 

Wydział Finansów:

  1. Dziennik rejestracyjny szkód KWP w Gorzowie Wlkp.;
  2. Zeszyt nadgodzin;
  3. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  4. Rejestr not dotyczących asyst komorniczych;
  5. Księga druków ścisłego zarachowania.

 

Wydział Gospodarki Materiałowo-Technicznej:

  1. Dziennik rozkazów;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  3. Książka dyspozytora;
  4. Książka ewidencji wypadków i kolizji dotyczących służbowego sprzętu transportowego;
  5. Książka ewidencji indywidualnej sprzętu transportowego;
  6. Książka ewidencji głównej sprzętu uzbrojenia;
  7. Księgi magazynowe;
  8. Książka narzędziowa montera (rusznikarnia);
  9. Książka ewidencji sprzętu - materiału w jednostce użytkującej – warsztat rusznikarni;
  10. Książka ewidencji napraw sprzętu uzbrojenia;
  11. Książka sprzętu-materiałów;
  12. Książka ewidencji sprzętu uzbrojenia w użytkowaniu;
  13. Książka wydania broni - Wydział Gospodarki Materiałowo-Technicznej;
  14. Książka nadzoru nad bronią palną - Wydział Gospodarki Materiałowo-Technicznej;
  15. Pomocnicza książka ewidencji zużycia MPiS;
  16. Rejestr upoważnień;
  17. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  18. Rejestr wyjazdów służbowych (delegacje);
  19. Rejestr godzin nadliczbowych;
  20. Rejestr dowodów materiałowych – wydania;
  21. Rejestr dowodów materiałowych – przyjęcia;
  22. Rejestr przychodowo-rozchodowy;
  23. Rejestr notatników służbowych;
  24. Rejestr osób korzystających z myjni w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.;
  25. Rejestr badań technicznych pojazdów;
  26. Wykaz dla udzielonych zamówień przeprowadzonych w trybie „wolnej ręki”;
  27. Zapomogi z Funduszu Komendanta Wojewódzkiego i Funduszu PZU Życie;
  28. Zeszyt odpraw;
  29. Zeszyt kontroli broni indywidualnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  30. Dziennik ewidencji elektronicznych nośników danych (END);
  31. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu umundurowania i wyposażenia specjalnego;
  32. Rejestr kart mundurowych;
  33. Zapomogi, dopłaty do wypoczynku, kolonie, obozy z ZFŚS;
  34. Wykaz dokumentów komunikacyjnych;
  35. Księga ewidencji indywidualnej sprzętu transportowego;
  36. Wykaz tablic rejestracyjnych;
  37. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu- Higiena;
  38. Książka wydania broni;
  39. Książka sprzętu w użytkowaniu;
  40. Książka narzędziowa specjalisty samochodowego;
  41. Rejestr umieszczonych w pojazdach cech identyfikacyjnych oraz wykonanych i umieszczonych w pojazdach tabliczek znamionowych zastępczych;
  42. Książki magazynowe sprzętu uzbrojenia;
  43. Rejestr dowodów materiałowych;
  44. Rejestr kont osobistych.

 

Wydział Nieruchomości:

  1. Dziennik ewidencji Elektronicznych Nośników Danych;
  2. Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów;
  3. Elektroniczna ewidencja wydanego pracownikom Wydziału sprzętu/materiałów łączności i informatyki;
  4. Elektroniczny Dziennik szkód w mieniu Skarbu Państwa będącym w dyspozycji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp., którym gospodaruje Wydział Nieruchomości;
  5. Elektroniczny rejestr umów – należności;
  6. Elektroniczny rejestr umów – zobowiązania;
  7. Elektroniczny rejestr wystawionych przez Wydział not obciążeniowych/uznaniowych;
  8. Ewidencja osób upoważnionych w Wydziale do przetwarzania danych osobowych;
  9. Ewidencja psów służbowych w użytkowaniu KMP/KPP;
  10. Ewidencja świadczeń socjalnych emerytów i rencistów policyjnych;
  11. Imienny skorowidz funkcjonariuszy dot. spraw mieszkaniowych;
  12. Książka ewidencji pieczęci i stempli;
  13. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – agregaty prądotwórcze;
  14. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – materiały biurowe;
  15. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – materiały do utrzymania czystości;
  16. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt kulturalno-oświatowy KMP/KPP;
  17. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt kulturalno-oświatowy KWP;
  18. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt kwaterunkowy KMP/KPP;
  19. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt kwaterunkowy KWP;
  20. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt medyczny;
  21. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt p.poż. KMP/KPP;
  22. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt p.poż. KWP;
  23. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt remontowo gospodarczy KMP/KPP;
  24. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt remontowo gospodarczy KWP;
  25. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt żywnościowy KMP/KPP;
  26. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt żywnościowy KWP;
  27. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – technika biurowa KMP/KPP;
  28. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – technika biurowa KWP;
  29. Księga druków ścisłego zarachowania;
  30. Księga druków ścisłego zarachowania – mandaty;
  31. Rejestr decyzji - kwatery tymczasowe;
  32. Rejestr decyzji w II-giej instancji dot. spraw mieszkaniowych;
  33. Rejestr decyzji zaskarżonych do NSA;
  34. Rejestr kart mieszkaniowych emerytów i rencistów;
  35. Rejestr kart mieszkaniowych funkcjonariuszy;
  36. Rejestr mieszkań służbowych;
  37. Rejestr nieruchomości w posiadaniu zależnym;
  38. Rejestr nieruchomości w trwałym zarządzie;
  39. Rejestr porozumień - Fundusz Wsparcia Policji;
  40. Rejestr rozkazów personalnych;
  41. Rejestr teczek pomocy finansowej na zakup lokalu mieszkalnego;
  42. Rejestr umów użyczenia lokalu;
  43. Rejestr umów użyczenia sprzętu;
  44. Rejestr upoważnień wydanych pracownikom Wydziału;
  45. Rejestr wniosków, umów i informacji dot. sponsoringu i darowizn rzeczowych;
  46. Rejestr wydanych decyzji w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego;
  47. Rejestr wydanych decyzji w sprawie przyznania równoważnika pieniężnego za brak lokalu;
  48. Rejestr wydanych decyzji w sprawie przyznania równoważnika pieniężnego za remont lokalu;
  49. Wykaz funkcjonariuszy korzystających z pomocy finansowej;
  50. Wykaz funkcjonariuszy pobierających równoważnik za brak lokalu.

 

Wydział Łączności i Informatyki:

  1. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  3. Ewidencja wyjść w czasie służby;
  4. Ewidencja pieczęci i stempli;
  5. Ewidencja zwolnień lekarskich;
  6. Ewidencja przedłużonego czasu służby w okresie rozliczeniowym;
  7. Ewidencja wyjazdów służbowych;
  8. Badania Profilaktyczne;
  9. Książka przebiegu służby;
  10. Dziennik odpraw służbowych;
  11. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  12. Dziennik pracy administratorów ,,kwarc";
  13. Książka wydania broni;
  14. Książka nadzoru nad bronią palną;
  15. Dziennik pracy administratora ODN;
  16. Dziennik pracy lokalnego administratora stanowisko dostępowe Europol;
  17. Rejestr osób przebywających w pomieszczeniu ODN;
  18. Ewidencja użycia hasła do Bazy danych systemu ERCDŚ;
  19. Dziennik pracy lokalnego administratora technicznego systemu - OBOZI i SIO;
  20. Dziennik pracy lokalnego administratora sieci szyfratorów;
  21. Dziennik ewidencji END;
  22. Dziennik stanowiska komputerowego ODN;
  23. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy do szaf metalowych
  24. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy do węzłów PSTDN i ODN;
  25. Dziennik czynności administracyjnych i kontrolnych wykonywanych na stanowiskach SPBD;
  26. Rejestr sprawozdań z realizacji zadań z zakresu cyberbezpieczeństwa.

 

Wydział Bezpieczeństwa Informacji:

  1. Dziennik pracy inspektora BTI;
  2. Dziennik inspektora BTI do GAZELA;
  3. Dziennik inspektora BTI do SUŁTelP i SUŁTelP-POUFNE;
  4. Dziennik inspektora BTI do PSTDN;
  5. Dziennik inspektora BTI do HARNAŚ;
  6. Dziennik inspektora BTI do ARANEA;
  7. Dziennik inspektora BTI do KWARC;
  8. Dziennik pracy inspektora BTI SNPI OPAL;
  9. Rejestr zaświadczeń o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony danych osobowych;
  10. Ewidencja osób upoważnionych WBI  w KWP w Gorzowie Wlkp.;
  11. Ewidencja użytkowników SESPol Wydziału OIN;
  12. Ewidencja użytkowników i osób upoważnionych KSIP systemów poza policyjnych Wydziału WBI;
  13. Rejestr czynności przetwarzania w KWP;
  14. Wykaz kategorii czynności przetwarzania w KWP;
  15. Rejestr naruszeń ochrony Danych w KWP;
  16. Rejestr zmiany haseł SKD do Kancelarii Tajnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  17. Książka ewidencji interwencji technicznych w Kancelarii Tajnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  18. Rejestr akt postępowań sprawdzających;
  19. Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa;
  20. Rejestr umorzonych postępowań sprawdzających;
  21. Rejestr wydanych decyzji o odmowie poświadczenia;
  22. Rejestr kontrolnych postępowań sprawdzających;
  23. Rejestr zaświadczeń o szkoleniu;
  24. Dziennik szkoleń;
  25. Rejestr dzienników, ewidencji i teczek;
  26. Dziennik ewidencyjny;
  27. Dziennik wykonanych kopii, odpisów, wypisów, wyciągów i tłumaczeń zawierających informacje niejawne;
  28. Rejestr wydanych przedmiotów;
  29. Książka doręczeń przesyłek miejscowych (niejawnych);
  30. Dziennik podawczy dla przesyłek oznaczonych klauzula „zastrzeżone” adresowanych do komórek organizacyjnych KWP w Gorzowie Wlkp.;
  31. Dziennik podawczy dla przesyłek oznaczonych klauzula ściśle tajne, tajne, poufne, adresowanych do Komendanta Wojewódzkiego Policji i Zastępców;
  32. Dziennik podawczy dla przesyłek przekazywanych do 1 oddziału kancelarii tajnej;
  33. Dziennik przepisów niejawnych KGP/MSWiA;
  34. Dziennik przepisów niejawnych KWP;
  35. Rejestr przesyłek przekazanych adresatowi za pośrednictwem funkcjonariuszy;
  36. Rejestr przesyłek adresowanych do kierownictwa KWP w Gorzowie Wlkp. przekazanych w celu dokonania dekretacji;
  37. Rejestr pobranych kluczy;
  38. Rejestr wejść/wyjść ze strefy ochronnej kancelarii tajnej międzynarodowej;
  39. Książka kontroli wejść i wyjść do pomieszczeń oddziału nr 1 kancelarii tajnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  40. Książka kontroli wejść i wyjść do pomieszczeń oddziału nr 2 kancelarii tajnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  41. Książka ewidencji pieczęci i stempli;
  42. Zeszyt odpraw pracowników kancelarii tajnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  43. Dziennik stanowiska komputerowego ODN;
  44. Ewidencja kluczy do pomieszczenia (…) ODN;
  45. Rejestr obiegu dokumentacji niejawnej;
  46. Rejestr wniosków do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.;
  47. Rejestr decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. w sprawie zniesienia/ zmiany klauzuli tajności materiałów Niejawnych;
  48. Rejestr wydanych upoważnień do dokonywania skreśleń i adnotacji dot. Zniesienia/zmiany klauzuli tajności;
  49. Rejestr spisów akt. przekazanych do archiwum kat. „A”;
  50. Rejestr spisów akt przekazanych do archiwum kat. „B”;
  51. Rejestr protokołów brakowania akt kat. „B” i „BE”;
  52. Rejestr protokołów brakowania akt kat. „B” i „BE” po byłej KWP w Zielonej Górze;
  53. Rejestr udostępnień akt z Archiwum Policji;
  54. Rejestr kwerend – udzielonych informacji telefonicznie;
  55. Dziennik pobierania i zdawania kluczy do Archiwum;
  56. Dziennik podawczy do poczty niejawnej odbieranej z KT KWP i przekazanej do Zespołu Archiwum;
  57. Zeszyt odpraw służbowych Zespołu Archiwum;
  58. Ewidencja osób spoza jednostki KWP przebywających w magazynach archiwum;
  59. Rejestr osób nieupoważnionych przebywających w pomieszczeniach magazynowych nr 014 i 016;
  60. Ewidencja worków zawierających dokumentację przeznaczoną do zniszczenia przez archiwum KWP;
  61. Ewidencja urlopów;
  62. Rejestr identyfikatorów;
  63. Ewidencja delegacji;
  64. Dziennik ewidencji elektronicznych nośników danych (END)
  65. Rejestr absencji funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Wydziału WBI KWP w Gorzowie Wlkp.;
  66. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  67. Rejestr pobranych i zdanych kluczy do pomieszczenia i szaf metalowych Wydziału WBI KWP w Gorzowie Wlkp.;
  68. Lista obecności pracowników Wydziału WBI KWP w Gorzowie Wlkp.;
  69. Rejestr oświadczeń majątkowych;
  70. Książka ewidencji pieczęci i stempli;
  71. Rejestr wydanych skierowań na badania lekarskie funkcjonariuszy i pracowników Wydziału WBI KWP w Gorzowie Wlkp.;
  72. Dziennik podawczy do ewidencjonowania sprawdzeń ABW/KGSG;
  73. Książka ewidencji pojazdów wjeżdżających/wyjeżdżających do/z obiektów (ochrona);
  74. Książka pracy pracowników ochrony fizycznej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  75. Ewidencja prywatnych samochodów pozostawionych na parkingu KWP;
  76. Książką ewidencji kluczy (ochrona);
  77. Ewidencja pracowników KWP pozostających po godzinach urzędowania;
  78. Wykaz zmiany kodów systemu kontroli dostępu do oddziału Nr. 1 KT KWP w Gorzowie Wlkp.;

 

Sekcja do spraw Zamówień Publicznych i Funduszy pomocowych:

  1. Rejestr postępowań przetargowych;
  2. Rejestr umów poprzetargowych;
  3. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  4. Rejestr godzin nadliczbowych;
  5. Rejestr pobranych i zdanych kluczy;
  6. Dziennik ewidencji elektronicznych nośników danych (END).

 

Zespół do spraw Prawnych:

  1. Ewidencja wyjść w godzinach pracy.

 

Zespół Prasowy:

  1. Rejestr nadgodzin;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach pracy.

 

Zespół Psychologów:

  1. Rejestr pierwszej pomocy emocjonalnej;
  2. Rejestr policjantów lub pracowników, którym udzielono porady psychologicznej, wobec których podjęto interwencję kryzysową lub prowadzono psychoterapię;
  3. Rejestr wykonywanych zadań z zakresu psychologii zarządzania zasobami ludzkim;
  4. Rejestr udzielonej przez psychologa policyjnego pomocy w czynnościach operacyjno- rozpoznawczych, dochodzeniowo- śledczych lub administracyjno- porządkowych;
  5. Rejestr kandydatów do służby w Policji;
  6. Rejestr badań psychologicznych funkcjonariuszy na określone stanowisko służbowe;
  7. Zeszyt odpraw;
  8. Zeszyt szkoleń;
  9. Zeszyt ewidencji nadgodzin;
  10. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;

 

Zespół Ochrony Pracy:

  1. Rejestr wypadków funkcjonariuszy Policji KWP w Gorzowie Wlkp.;
  2. Rejestr wypadków w drodze do i z służby funkcjonariuszy Policji KWP w Gorzowie Wlkp.;
  3. Rejestr wypadków pracowników Policji KWP w Gorzowie Wlkp.;
  4. Rejestr wypadków w drodze do i z pracy pracowników Policji KWP w Gorzowie Wlkp.;
  5. Rejestr dzienników szkoleń wstępnych funkcjonariuszy i pracowników Policji;
  6. Rejestr wyjść w godzinach służbowych;
  7. Rejestr faktur za badania lekarskie z zakresu medycyny pracy.

 

Zespół do spraw Ochrony Praw Człowieka:

  1. Książka wydanych certyfikatów;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  3. Rejestr nadgodzin.


Jednoosobowe Stanowisko do spraw Audytu Wewnętrznego:

  1. Ewidencja wyjść w godzinach pracy.

Metryczka

Data publikacji : 04.04.2007
Data modyfikacji : 31.05.2023
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Magdalena Kasperowicz
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Kasperowicz Wydział Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Kasperowicz
do góry