Ewidencje i rejestry - KWP w Gorzowie Wielkopolskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Ewidencje i rejestry

Ewidencje i rejestry

Komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. zgodnie z § 7 ust. 1 Instrukcji pracy kancelaryjnej, stanowiącej załącznik do decyzji Nr 278/2018 Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie instrukcji pracy kancelaryjnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. i w jednostkach Policji nadzorowanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp., w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów jawnych prowadzą następujące urządzenia ewidencyjne:

  • rejestr urządzeń ewidencyjnych,
  • rejestr przesyłek wpływających
  • rejestr przesyłek wychodzących,
  • dziennik podawczy,
  • książkę doręczeń,
  • dziennik przepisów.

Ponadto, zgodnie z § 7 ust. 5 cyt. Instrukcji „w celu usprawnienia bieżącej pracy można prowadzić inne urządzenia ewidencyjne (…)”. 

 

Wykazy prowadzonych przez komórki organizacyjne KWP w Gorzowie Wlkp. jawnych, pomocniczych urządzeń ewidencyjnych:

Wydział Kryminalny:

  1. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  3. Rejestr kontroli stanu trzeźwości;
  4. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  5. Rejestr delegacji;
  6. Rejestr wydawanych kluczy do pomieszczeń ze stanowiskami ODN;
  7. Oddziałowa (Wydziałowa) Księga Uwag Społecznego Inspektora Pracy;
  8. Książka narad służbowych Wydziału Kryminalnego KWP  w Gorzowie Wlkp.;
  9. Książka doprowadzeń;
  10. Książka odpraw do doprowadzeń i konwojów;
  11. Książka nadzoru nad bronią palną;
  12. Rejestr dokumentacji do prowadzonych form pracy operacyjnej oraz ustaleń z innymi komórkami;
  13. Rejestr zwolnień lekarskich;
  14. Rejestr skierowań na badania lekarskie;
  15. Dziennik ewidencyjny dla dokumentów oznaczonych klauzulą: zastrzeżone;
  16. Rejestr pieczęci służbowych;
  17. Rejestr upoważnień do nadawania i odbioru przesyłek (Poczta specjalna);

 

Wydział Dochodzeniowo-Śledczy:

  1. Ewidencja telegramów, faxów, pism wychodzących, otrzymanych;
  2. Rejestr pieczęci i stempli;
  3. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  4. Dziennik Ewidencyjny dla dokumentów oznaczonych klauzulą: zastrzeżone;
  5. Zeszyt odpraw WDŚ KWP w Gorzowie Wlkp.;
  6. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  7. Ewidencja wyjść w godz. pracy;
  8. Rejestr Delegacji;
  9. Rejestr zwolnień lekarskich;
  10. Rejestr Skierowań na Badania Lekarskie;
  11. Księga Dowodów Rzeczowych – Narkotyków;
  12. Księga Dowodów Rzeczowych – depozyt magazynu dowodów rzeczowych;
  13. Księga Dowodów Rzeczowych – Broni i Amunicji;
  14. ERCDŚ – wersja elektroniczna;
  15. Rejestr nadgodzin;

 

Wydział Techniki Operacyjnej:

  1. Książka ewidencji wydanych delegacji służbowych WTO KWP w Gorzowie Wlkp.;
  2. Książka ewidencji pieczęci i stempli Wydziału Techniki Operacyjnej KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  3. Rejestr skierowań na badania profilaktyczne, badania okresowe, badania kontrolne pracowników i funkcjonariuszy Wydziału Techniki Operacyjnej KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  4. Rejestr pobierania i zdawania kluczy od pomieszczeń Wydziału Techniki Operacyjnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  5. Książka wejść do strefy bezpieczeństwa;
  6. Rejestr zwolnień lekarskich funkcjonariuszy Wydziału Techniki Operacyjnej KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  7. Rejestr wydanych przedmiotów;
  8. Ewidencja wyjść w godzinach pracy Wydziału Techniki Operacyjnej KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  9. Książka dyspozytora WTO;
  10. Książka ewidencji urlopów funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Techniki Operacyjnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  11. Rejestr miesięcznych zwolnień lekarskich funkcjonariuszy Wydziału Techniki Operacyjnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  12. Dziennik odpraw służbowych WTO KWP w Gorzowie Wlkp.;
  13. Książka doręczeń przesyłek miejscowych dla dokumentów zastrzeżonych;
  14. Książka wydawania broni z pododdziału;
  15. Rejestr kontroli stanu trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników cywilnych WTO KWP w Gorzowie Wlkp.;
  16. Ewidencja nadgodzin;
  17. Książka przebiegu służby;
  18. Książka nadzoru nad bronią palną;
  19. Rejestr ustnych ustaleń;
  20. Książka depozytu broni;
  21. Rejestr wypracowanych nadgodzin przez funkcjonariuszy i pracowników WTO KWP
    w Gorzowie Wlkp.;

 

Wydział Wywiadu Kryminalnego:

  1. Książka ewidencji kluczy;
  2. Rejestr skierowań na wykonanie badań profilaktycznych policjantów i pracowników Policji;
  3. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  4. Zeszyt odpraw;
  5. Książka przebiegu służby;
  6. Rejestr wydanych przedmiotów;
  7. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  8. Ewidencja przekazanych MI do sekretariatu;
  9. Dziennik stanowiska komputerowego SIO;
  10. Rejestr delegacji służbowych;
  11. Rejestr zastrzeżeń koordynacyjnych;
  12. Rejestr osób nieuprawnionych przebywających w pomieszczeniach ze stanowiskiem SMI/ODN;
  13. Dziennik stanowiska komputerowego KCIK;
  14. Rejestr pieczęci i stempli;
  15. Rejestr MI o kodzie H2 i H3;
  16. Rejestr akt brakowania;
  17. Dziennik stanowiska komputerowego ODN;
  18. Rejestr dot. kontroli trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników WWK;
  19. Ewidencja naruszania bezpieczeństwa systemu SIO/OBOZI;
  20. Ewidencja wydawanego sprzętu alarmowego;
  21. Książka nadzoru nad bronią;
  22. Dziennik ewidencyjny dla dokumentów zastrzeżonych;
  23. Elektroniczny rejestr uprawnień do KSIP;
  24. Rejestr sprawdzeń w bazach KSIP, PESEL, REGON, CEPIK, KRS;
  25. Rejestr formularzy rejestracyjnych KSIP, KCIK, Koordynacji;
  26. Rejestr wystąpień o uzyskanie danych telekomunikacyjnych, pocztowych
    i internetowych;
  27. Dziennik stanowiska wymiany informacji z Europolem;
  28. Rejestr zdawanej broni;

 

Laboratorium Kryminalistyczne:

  1. Rejestr kart daktyloskopijnych wypożyczonych z WRD;
  2. Zeszyt narad i odpraw;
  3. Rejestr dokumentów Systemu Zarządzania Jakością;
  4. Książka wydania broni z pododdziału;
  5. Książka przechowywania i użytkowania broni służbowej;
  6. Rejestr obiektów badań przekazanych do magazynu;
  7. Zeszyt pracy wykonującego badania – Rejestr dowodów rzeczowych;
  8. Książka wyjazdów na zdarzenia;
  9. Książka ewidencji sprzętu – materiału w jednostce użytkującej;
  10. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu. Technika policyjna;
  11. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu. Sprzęt informatyczny;
  12. Książka pracy certyfikowanego specjalisty Laboratorium Kryminalistycznego;
  13. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  14. Wykaz faksów wysyłanych i otrzymanych;
  15. Ewidencja pobierania i zdawania kluczy;
  16. Plany delegacji, rejestr wyjazdów służbowych;
  17. Zeszyt ewidencji sprawdzeń stanu trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników LK KWP;

 

Wydział do Walki z Korupcją:

  1. Książka doprowadzeń osób;
  2. Rejestr pobierania i zdawania notatników Wydziału do Walki z Korupcją KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  3. Rejestr czynności procesowych w postępowaniu karnym, w których utrwalono dźwięk albo obraz lub obraz i dźwięk;
  4. Zeszyt delegacji;
  5. Rejestr nadgodzin;
  6. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  7. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  8. Teczka – Listy obecności;
  9. Teczka – Oddziałowa Księga Uwag Społecznego Inspektora Pracy;
  10. Teczka – Wewnętrzna Procedura Antymobbingowa dla policjantów pełniących służbę
    w KWP w Gorzowie Wlkp.;
  11. Teczka Decyzje Naczelnika Wydziału do Walki z Korupcją KWP w Gorzowie Wlkp.;
  12. Teczka – Bony żywnościowe;
  13. Teczka – Podnoszenie sprawności fizycznej funkcjonariuszy Wydziału do Walki
    z Korupcją KWP w Gorzowie Wlkp.;
  14. Rejestr skierowań na badania lekarskie;
  15. Wykaz zwolnień lekarskich;
  16. Ewidencja użytkowników ERCDŚ;
  17. Ewidencja urlopów;
  18. Rejestr akt brakowanych kat. „BC”;
  19. Książka nadzoru nad bronią palną;

 

Wydział do Walki z Przestępczością Gospodarczą:

  1. Rejestr wydawania broni z pododdziału;
  2. Książka kontroli sprzętu uzbrojenia;
  3. Rejestr godzin nadliczbowych;
  4. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  5. Rejestr pobierania i zdawania kluczy (stanowisko ODN);
  6. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy (szafy pancerne);
  7. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy (pokoje);
  8. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  9. Ewidencja urlopów;
  10. Rejestr wystawionych delegacji;
  11. Dziennik stanowiska komputerowego ODN;
  12. Rejestr skierowań na badania;
  13. Rejestr akt brakowania kat. ”BC”;
  14. Oddziałowa (Wydziałowa) Księga Uwag Społecznego Inspektora Pracy;
  15. Rejestr dot. kontroli trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników Wydz. dw. z PG;
  16. Książka ewidencji i sprzętu w użytkowaniu Wydziału dw. z PG;
  17. Książka ewidencji wydawanego sprzętu alarmowego, uzbrojenia i techniki policyjnej Wydziału dw. z PG;
  18. Rejestr wydanych przedmiotów;
  19. Rejestr koordynacji jawnej;
  20. Rejestr osób przebywających w pomieszczeniu;

 

Wydział do Walki z Cyberprzestępczością:

  1. Rejestr delegacji służbowych;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  3. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  4. Rejestr wydania kluczy do pomieszczeń ze stanowiskami do ODN;
  5. Rejestr skierowań na badania lekarskie;
  6. Książka ewidencji pieczęci i stempli;
  7. Rejestr osób przebywających w pomieszczeniu nr 315 A;
  8. Dziennik odpraw Wydziału do Walki z Cyberprzestępczością KWP w Gorzowie Wlkp.;
  9. Książka wydania broni z pododdziału;
  10. Dziennik stanowiska komputerowego;
  11. Dziennik decyzji Naczelnika Wydziału do Walki z Cyberprzestępczością KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  12. Dziennik pracy administratora systemu opracowania dokumentów niejawnych ODN;
  13. Rejestr pobierania i zdania notatników służbowych;

 

Wydział Prewencji:

  1. Książka wydania broni;
  2. Książka nadzoru nad Bronią Palną;
  3. Dziennik ewidencyjny dla dokumentów oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”;
  4. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  5. Rejestr Decyzji o wszczęciu/zakończeniu instancyjnego nadzoru ogólnego nad poszukiwaniem osób ukrywających się przed organami ściągania lub wymiaru sprawiedliwości;
  6. Rejestr odpraw służbowych;
  7. Ewidencja koordynatorów lokalnych Krajowej Mapy Zagrożeń;
  8. Ewidencja przeglądu treści zarejestrowanych na urządzeniu służącym do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej;
  9. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  10. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu;
  11. Rejestr nadgodzin;
  12. Plany delegacji. Wykazy pracowników;
  13. Rejestr faksów otrzymanych i wysłanych;
  14. Ewidencja wykorzystania systemu audiowizualnego przedmiotów przeznaczonych
    do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  15. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  16. Ewidencja przekazania materiału systemu audiowizualnego przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii KWP w Gorzowie Wlkp.;
  17. Ewidencja uwag i usterek systemu audiowizualnego Przedmiotów przeznaczonych
    do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  18. Ewidencja zgrania materiału systemu audiowizualnego przedmiotów przeznaczonych
    do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  19. Zeszyt – zwolnienia lekarskie funkcjonariuszy;
  20. Rejestr z przeprowadzonych badan stanu trzeźwości;

 

Sztab Policji:

  1. Rejestr nadgodzin;
  2. Rejestr wyjść w godzinach służbowych;
  3. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  4. Rejestr skierowań na badania;
  5. Rejestr delegacji;
  6. Rejestr urlopów;
  7. Zestawienie dotyczące absencji;
  8. Wykaz pieczęci i stempli;
  9. Książka przebiegu służby;
  10. Dziennik telegramów wchodzących/wychodzących;
  11. Dziennik ewidencji szyfrogramów SUŁTELP TAJNE wychodzące/wchodzące;
  12. Dziennik ewidencji szyfrogramów SUŁTELP POUFNE wychodzące/wchodzące;
  13. Książka doręczeń szyfrogramów SUŁTELP POUFNE;
  14. Książka doręczeń szyfrogramów SUŁTELP TAJNE;
  15. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;

 

Wydział Ruchu Drogowego:

  1. Rejestr kart Prd 5/1 sporządzonych przez funkcjonariuszy WRD KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  2. Książka dyspozytora;
  3. Rejestr pobranych i zdanych notatników służbowych;
  4. Rejestr druków ścisłego zarachowania/bloczki mandatów karnych;
  5. Rejestr pobranych i zdanych pokwitowań za zatrzymane dokumenty;
  6. Rejestr depozytów mandatów karnych;
  7. Rejestr kontroli broni;
  8. Rejestr czynności kontrolnych i nadzorczych;
  9. Rejestr kart Prd 5/1;
  10. Rejestry  terminali płatniczych;
  11. Rejestry pracy przyrządu kontrolno-pomiarowego do pomiaru prędkości;
  12. Rejestr badań analizatorem wydechu Alcometr;
  13. Rejestry badań analizatorem wydechu Alcosensor;
  14. Rejestry pracy wideorejestratora;
  15. Rejestr odpraw i narad WRD KWP Gorzów Wlkp.;
  16. Skorowidz zapytań o karalności;
  17. Rejestr zdanych mandatów karnych;
  18. Rejestr pieczęci i stempli WRD KWP w Gorzowie Wlkp.;
  19. Rejestry ewidencji czasu pracy WRD KWP w Gorzowie Wlkp.;
  20. Dziennik Ewidencji dokumentacji niejawnej;
  21. Rejestr zatrzymanych praw jazdy;
  22. Rejestr zatrzymanych dowodów rejestracyjnych;
  23. Rejestr dot. sprawdzonych i kontrolowanych pojazdów (brak ubezpieczenia OC);
  24. Rejestr czynności nadzorczych i kontrolowanych realizowanych przez funkcjonariuszy
    i pracowników cywilnych WRD KWP w jednostkach terenowych woj. lubuskiego;
  25. Książka nadzoru nad bronią palną WRD KWP w Gorzowie Wlkp.;
  26. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu;
  27. Rejestr kolizji drogowych na autostradzie A2;
  28. Rejestr skierowań na badania lekarskie;
  29. Rejestr zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników WRD KWP Gorzów Wlkp.;
  30. Rejestr wydanych zaświadczeń ze zdarzeń drogowych na autostradzie A2;
  31. Rejestr kontroli broni;

 

Wydział Postępowań Administracyjnych:

  1. Rejestr wydanych legitymacji osób dopuszczonych do posiadania broni ;
  2. Rejestr kluczy do depozytu broni;
  3. Rejestr sprawdzania broni indywidualnej znajdującej się na wyposażeniu policjantów WPA;
  4. Rejestr teczek, obiektów, obszarów podlegającej obowiązkowej ochronie;
  5. Rejestr wydanych decyzji w sprawach pozwolenia na broń;
  6. Rejestr wydanych zaświadczeń upoważniających do nabycia broni;
  7. Rejestr broni przyjętej do depozytu organu Policji;
  8. Rejestr lekarzy i psychologów upoważnionych do przeprowadzenia badań osób ubiegających się lub posiadających pozwolenie na broń;
  9. Książka wydania broni z pododdziału;
  10. Rejestr delegacji służbowych;
  11.  Rejestr notatników służbowych;
  12. Rejestr upoważnień do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów z oryginałem;
  13. Rejestr stempli i pieczęci;
  14. Rejestr odpraw służbowych;
  15. Rejestr wydanych decyzji w sprawach odmowy wpisu i skreślenia z listy kwalifikowanych pracowników ochrony;
  16. Rejestr wydanych decyzji w sprawach odmowy wpisu i skreślenia z listy kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego;
  17. Rejestr wydanych decyzji w sprawach licencji detektywa;
  18. Rejestr wydanych zaświadczeń wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony;
  19. Ewidencja akt dotycząca kwalifikowanych pracowników ochrony;

 

Wydział Konwojowy:

  1. Dziennik ewidencyjny;
  2. Książka kontroli sanitarnej;
  3. Księga Uwag Społecznego Inspektora Pracy;
  4. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  5. Ewidencja urlopów;
  6. Rejestr delegacji;
  7. Zeszyt narad;
  8. Książka kontroli i nadzoru służby konwojowej;
  9. Rejestr wykonanych ekstradycji;
  10. Książka służby konwojowej;
  11. Książka doprowadzeń osób;
  12. Rejestr nakazów;
  13. Skorowidz osób konwojowanych;
  14. Rejestr wykazów „ETAP”;
  15. Książka dyspozytora;
  16. Zeszyt kontroli pojazdów;
  17. Teczka protokołów odpraw;
  18. Rejestr notatników służbowych;
  19. Rejestr działań o podwyższonym ryzyku;
  20. Książka służby;
  21. Książka przebiegu służby;
  22. Książka przebiegu służby kurierów Poczty Specjalnej;
  23. Książka nadzoru nad bronią palną;
  24. Książka wydania broni;
  25. Rejestr Badań Analizatora Wydechu;
  26. Rejestr wydanego sprzętu do służby;
  27. Ewidencja pobierania i zdawania przedmiotu przeznaczonego do obezwładniania osób
    za pomocą energii elektrycznej SAP;
  28.  Ewidencja wydawanego sprzętu-sprzęt alarmowy;        
  29. Rejestr sprawdzeń w bazie KSIP;
  30. Rejestr mandatów karnych;
  31.  Rejestr potwierdzeń przekazania mandatu karnego;
  32. Rejestr kontroli mandatów;
  33. Rejestr kart rejestracyjnych;
  34. Rejestr wydawania kart magnetycznych do wejścia do KWP w Gorzowie Wlkp.;
  35. Książka przebiegu służby w PID;
  36. Książka ewidencji nieletnich umieszczonych w PID;
  37. Ewidencja dokumentacji nieletnich zatrzymanych w PID;
  38. Książka wizyt lekarskich;
  39. Ewidencja powiadomień sądu o użyciu ŚPB;

 

Wydział Kontroli:

  1. Rejestr upoważnień do kontroli;
  2. Rejestr delegacji;
  3. Rejestr literatury;
  4. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych Wydziału Kontroli;
  5. Książka Kontroli Jednostki KWP w Gorzowie Wlkp.;
  6. Rejestr wydarzeń nadzwyczajnych;
  7. Rejestr Kontroli;

 

Wydział Kadr i Szkolenia:

  1. Rejestr postępowań dyscyplinarnych "RPD";
  2. Rejestr postanowień i orzeczeń Komendanta Wojewódzkiego Policji
    w Gorzowie Wlkp. wydawanych w toku postępowań dyscyplinarnych;
  3. Rejestr z przeprowadzonych rozmów dyscyplinujących;
  4. Rejestr postępowań dyscyplinarnych zawierających znamiona przestępstwa
    lub wykroczenia;
  5. Rejestr postępowań karnych poza służbą – bez postępowań dyscyplinarnych;
  6. Rejestr postępowań dyscyplinarnych – służba cywilna;
  7. Rejestr skierowań na badania lekarskie WKiSz KWP w Gorzowie Wlkp.;
  8. Rejestr nadgodzin;
  9. Rejestr narad Wydziału Kadr i Szkolenia;
  10. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  11. Rejestr delegacji KWP;
  12. Rejestr zdawanych i pobieranych kluczy;
  13. Ewidencja zwolnień lekarskich;
  14. Rejestr zarządzeń organizacyjnych oraz rozkazów organizacyjnych;
  15. Książka inwentarzowa księgozbioru KWP w Gorzowie Wlkp.;
  16. Rejestr wystawionych świadectw kursu doskonalenia zawodowego;
  17. Książka inwentarzowa księgozbioru – KMP/KPP woj. lubuskiego;
  18. Rejestr umów najmu sal, strzelnic, siłowni;
  19. Rejestr umów zlecenia (pozoranci);
  20. Książka kontroli broni;
  21. Ewidencja sprzętu sportowego;
  22. Rejestr rozkazów personalnych KWP w Gorzowie Wlkp.;
  23. Rejestr protokołu szkód KWP w Gorzowie Wlkp.;
  24. Rejestr legitymacji zwróconych KWP w Gorzowie Wlkp.;
  25. Rejestr kart obiegowych;
  26. Rejestr informacji o przyznaniu pracownikom cywilnym KWP/KMP/KPP nagród (wyróżnień);
  27. Rejestr informacji dotyczących policjantów;
  28. Rejestr Decyzji i Postanowień KWP w Gorzowie Wlkp. oraz komunikatów Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp.;
  29. Rejestr przyjęć i zwolnień funkcjonariuszy;
  30. Rejestr identyfikatorów funkcjonariuszy woj. lubuskiego;
  31. Rejestr zwolnień od zajęć służbowych do dnia zwolnienia ze służby funkcjonariusza KWP w Gorzowie Wlkp.;
  32. Rejestr zawieszeń w czynnościach służbowych funkcjonariuszy, wyroki, przedstawione zarzuty, nagrody, odstąpienia od ukarania;
  33. Rejestr przyjęć do służby w KWP i SPPP;
  34. Rejestr powierzonych obowiązków służbowych;
  35. Rejestr notatek z rozmów dyscyplinujących;
  36. Rejestr przeniesień akt: raporty, wnioski;
  37. Rejestr dokumentów przekazanych do Zakładu Emerytalno-Rentowego;
  38. Rejestr dodatkowej pracy funkcjonariuszy KWP w Gorzowie Wlkp.;
  39. Rejestr wydawanych zaświadczeń funkcjonariuszom woj. lubuskiego;
  40. Rejestr ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej;
  41. Rejestr przyjęć i zwolnień pracowników cywilnych KWP w Gorzowie Wlkp.;
  42. Rejestr przeniesień, awansów pracowników cywilnych KWP w Gorzowie Wlkp.;
  43. Rejestr staży, przygotowań zawodowych, prac interwencyjnych i robót publicznych;
  44. Rejestr nagród jubileuszowych pracowników cywilnych;
  45. Książka ewidencji legitymacji pracownika cywilnego;
  46. Rejestr skierowań na postępowanie sprawdzające do przyjęcia do służby w Policji;
  47. Rejestr informacji dotyczących pracowników cywilnych;
  48. Rejestr czynności wyjaśniających;

 

Wydział Komunikacji Społecznej:

  1. Dziennik przepisów wydanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji
    w Gorzowie Wlkp.;
  2. Dziennik przepisów wydanych przez Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Ministra Spraw Wewnętrznych) oraz inne uprawnione podmioty;
  3. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
  4. Rejestr wydanych decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej;
  5. Rejestr wydanych decyzji o umorzeniu postępowania o udostępnienie informacji publicznej;
  6. Dziennik ewidencji dla dokumentów oznaczonych klauzula „zastrzeżone”;
  7. Rejestr delegacji;
  8. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  9. Ewidencja pobranych i zdawanych kluczy (sala narad);
  10. Rejestr nadgodzin;
  11. Ewidencja kontroli stanu trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Wydziału Komunikacji Społecznej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  12. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  13. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  14. Rejestr skierowań na badania lekarskie;
  15. Rejestr umów dla projektu ,,Nie dla narkotyków”;

 

SEKRETARIAT KIEROWNICTWA KWP W GORZOWIE WLKP.

  1. Rejestr przyjęć interesantów;
  2. Rejestr delegacji;
  3. Ewidencja sztandaru w uroczystościach;
  4. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;

 

Wydział Finansów:

  1. Dziennik rejestracyjny szkód KWP w Gorzowie Wlkp.;
  2. Zeszyt nadgodzin;
  3. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  4. Dziennik ekspertyz;
  5. Rejestr not dotyczących not komorniczych;
  6. Księga druków ścisłego zarachowania;

 

Wydział Gospodarki Materiałowo-Technicznej:

  1. Dziennik rozkazów;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
  3. Książka dyspozytora;
  4. Książka ewidencji wypadków i kolizji dotyczących służbowego sprzętu transportowego;
  5. Książka ewidencji indywidualnej sprzętu transportowego;
  6. Książka nadzoru nad bronią palną;
  7. Księgi magazynowe;
  8. Książka sprzętu amunicji i uzbrojenia;
  9. Książka narzędziowa montera (rusznikarnia);
  10. Książka ewidencji sprzętu – materiału w jednostce użytkującej – warsztat rusznikarni;
  11. Książka ewidencji napraw sprzętu uzbrojenia;
  12. Książki ewidencji sprzętu w użytkowaniu;
  13.  Książka sprzętu – materiałów;
  14. Książka ewidencji sprzętu uzbrojenia;
  15. Książka sprzętu ruchomego;
  16. Książka wydania broni – Wydział Gospodarki Materiałowo-Technicznej;
  17. Książka nadzoru nad bronią palną – Wydział Gospodarki Materiałowo-Technicznej;
  18. Pomocnicza książka ewidencji zużycia MPiS;
  19. Rejestr upoważnień;
  20. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  21. Rejestr wyjazdów służbowych (delegacje);
  22. Rejestr godzin nadliczbowych;
  23. Rejestr dowodów materiałowych – wydania;
  24. Rejestr dowodów materiałowych – przyjęcia;
  25. Rejestr dokumentów przewozowych ADR;
  26. Rejestr przychodowo-rozchodowy;
  27. Rejestr notatników służbowych;
  28. Rejestr wydanych dowodów technicznych;
  29. Rejestr osób korzystających z myjni w Komendzie Wojewódzkiej Policji
    w Gorzowie Wlkp.;
  30. Rejestr badań technicznych pojazdów;
  31. Wykaz dla udzielonych zamówień przeprowadzonych w trybie „wolnej ręki”;
  32. Zapomogi z Funduszu Komendanta Wojewódzkiego i Funduszu PZU Życie;
  33. Zeszyt odpraw;
  34. Zeszyt kontroli broni indywidualnej KWP w Gorzowie Wlkp.;

 

Wydział Nieruchomości:

  1. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt kwaterunkowy KWP;
  2. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt kwaterunkowy KMP/KPP;
  3. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – kwatery tymczasowe KWP Gorzów Wlkp.;
  4. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt kulturalno – oświatowy KWP;
  5. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt kulturalno – oświatowy KMP/KPP;
  6. Rejestr nieruchomości w trwałym zarządzie;
  7. Rejestr nieruchomości w posiadaniu zależnym;
  8. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt żywnościowy KWP;
  9. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt żywnościowy KMP/KPP;
  10. Ewidencja psów służbowych w użytkowaniu KMP/KPP;
  11. Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów;
  12. Książka ewidencji pieczęci i stempli;
  13. Rejestr wniosków, umów i informacji dot. sponsoringu i darowizn rzeczowych;
  14. Rejestr Porozumień - Fundusz Wsparcia Policji;
  15. Rejestr umów użyczenia sprzętu;
  16. Ewidencja świadczeń socjalnych emerytów i rencistów policyjnych;
  17. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt remontowo gospodarczy KWP;
  18. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt remontowo gospodarczy KMP/KPP;
  19. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt p.poż. KWP;
  20. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – sprzęt p.poż. KMP/KPP;
  21. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – agregaty prądotwórcze;
  22. Rejestr upoważnień;
  23. Rejestr rozkazów;
  24. Księga druków ścisłego zarachowania;
  25. Książka ewidencji sprzętu - materiałów w jednostkach użytkujących;
  26. Imienny skorowidz funkcjonariuszy dot. spraw mieszkaniowych;
  27. Rejestr kart mieszkaniowych funkcjonariuszy;
  28. Rejestr kart mieszkaniowych emerytów i rencistów;
  29. Rejestr decyzji w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego;
  30. Rejestr teczek pomocy finansowej na zakup lokalu mieszkalnego;
  31. Wykaz funkcjonariuszy korzystających z pomocy finansowej;
  32. Wykaz funkcjonariuszy pobierających równoważnik za brak lokalu;
  33. Rejestr mieszkań służbowych;
  34. Rejestr decyzji - kwatery tymczasowe;
  35. Rejestr decyzji zaskarżonych do NSA;
  36. Rejestr decyzji w II-giej instancji dot. spraw mieszkaniowych;
  37. Elektroniczny rejestr umów – należności;
  38. Elektroniczny rejestr umów – zobowiązania;
  39. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – technika biurowa KWP;’
  40. Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu – technika biurowa KMP/KPP;
  41. Księga druków ścisłego zarachowania – mandaty;

 

Wydział Łączności i Informatyki:

  1. Rejestr pobieranych i zdawanych kluczy;
  2. Ewdencja wyjść w godzinach pracy;
  3. Ewidencja pieczęci i stempli
  4. Rejestr dla wniosków i upoważnień KM, KSD, KSIP, SESPol, SWD, E-PREWENCJA;
  5. Ewidencja zwolnień lekarskich;
  6. Ewidencja nadgodzin;
  7. Ewidencja wyjazdów służbowych;
  8. Badania Profilaktyczne
  9. Książka przebiegu służby;
  10. Dziennikodpraw służbowych;
  11. Rejestr pobierania i zdawania notatników służbowych;
  12. Dziennik pracy administratorów ,,kwarc";
  13. Książka wydania broni;
  14. Książka nadzoru nad bronią palną;
  15. Dziennik pracy administratora bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  16. Dziennik administratora;
  17. Dziennik pracy lokalnego administratora stanowisko dostępowe Europol;
  18. Rejestr osób przebywających w pomieszczeniu ODN;
  19. Ewidencja użycia hasła do Bazy danych systemu ERCDŚ;
  20. Dziennik pracy lokalnego administratora technicznego systemu - OBOZI i SIO;
  21. Dziennik pracy lokalnego administratora sieci szyfratorów;
  22. Dziennik pracy lokalnego administratora sieci LAN;
  23. Dziennik ewidencyjny dla dokumentów oznaczonych klauzulą zastrzeżoną;
  24. Dziennik stanowiska komputerowego;

 

Wydział Ochrony Informacji Niejawnych:

  1. Dziennik inspektora BTI do ODN i ODN Tajny;
  2. Dziennik inspektora BTI do GAZELA;
  3. Dziennik inspektora BTI do SNP;
  4. Dziennik inspektora BTI do SUŁTelP i SUŁTelP-POUFNE;
  5. Dziennik inspektora BTI do PSTDN;
  6. Dziennik inspektora BTI do SWiZE;
  7. Dziennik inspektora BTI do BSTDZ;
  8. Dziennik inspektora BTI do HARNAŚ;
  9. Dziennik inspektora BTI do SIO;
  10. Dziennik inspektora BTI do ARANEA;
  11. Dziennik inspektora BTI do KWARC;
  12. Dziennik pracy inspektora BTI SNPI OPAL;
  13. Rejestr zaświadczeń o odbytym przeszkoleniu z zakresu bezpieczeństwa STI;
  14. Ewidencja osób upoważnionych w KWP w Gorzowie Wlkp.;
  15. Ewidencja użytkowników SESPol Wydziału OIN;
  16. Ewidencja użytkowników KSPI i systemów poza policyjnych Wydziału OIN;
  17. Ewidencja użytkowników i osób upoważnionych KSI;
  18. Ewidencja przekazanych i wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych;
  19. Rejestr zmiany haseł SKD do Kancelarii Tajnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  20. Książka ewidencji interwencji technicznych w Kancelarii Tajnej KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  21. Rejestr akt postępowań sprawdzających;
  22. Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa;
  23. Rejestr umorzonych postępowań sprawdzających;
  24. Rejestr wydanych decyzji o odmowie poświadczenia;
  25. Rejestr kontrolnych postępowań sprawdzających;
  26. Rejestr zaświadczeń o szkoleniu;
  27. Dziennik szkoleń;
  28. Rejestr dzienników, ewidencji i teczek;
  29. Dziennik ewidencyjny;
  30. Dziennik wykonanych kopii, odpisów, wypisów, wyciągów i tłumaczeń zawierających informacje niejawne;
  31.  Rejestr wydanych przedmiotów;
  32. Książka doręczeń przesyłek miejscowych (niejawnych);
  33. Dziennik podawczy dla przesyłek oznaczonych klauzula „zastrzeżone” adresowanych do komórek organizacyjnych KWP w Gorzowie Wlkp.;
  34. Dziennik podawczy dla przesyłek oznaczonych klauzula ściśle tajne, tajne, poufne, adresowanych do Komendanta Wojewódzkiego Policji i Zastępców;
  35. Dziennik podawczy dla przesyłek przekazywanych do 2 oddziału kancelarii tajnej;
  36. Dziennik przepisów niejawnych KGP/MSWiA;
  37. Dziennik przepisów niejawnych KWP;
  38. Rejestr przesyłek przekazanych adresatowi za pośrednictwem funkcjonariuszy;
  39.  Rejestr przesyłek adresowanych do kierownictwa KWP w Gorzowie Wlkp. przekazanych
    w celu dokonania dekretacji;
  40. Książka kontroli wejść i wyjść do pomieszczeń kancelarii tajnej KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  41. Książka kontroli wejść i wyjść do pomieszczeń oddziału nr 1 kancelarii tajnej KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  42. Książka kontroli wejść i wyjść do pomieszczeń oddziału nr 2 kancelarii tajnej KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  43. Książka ewidencji pieczęci i stempli;
  44. Zeszyt odpraw pracowników kancelarii tajnej KWP w Gorzowie Wlkp.;
  45. Dziennik stanowiska komputerowego ODN;
  46. Ewidencja kluczy do pomieszczenia (…) ODN;
  47. Rejestr obiegu dokumentacji niejawnej;
  48. Rejestr spisów akt. przekazanych do archiwum kat. „A”;
  49.  Rejestr spisów akt przekazanych do archiwum kat. „B”;
  50. Rejestr protokołów brakowania akt kat. „B” i „BE”;
  51. Rejestr protokołów brakowania akt kat. „B” i „BE” po byłej KWP w Zielonej Górze;
  52. Rejestr udostępnień akt z Archiwum Policji;
  53. Rejestr kwerend – udzielonych informacji telefonicznie;
  54. Dziennik pobierania i zdawania kluczy do Archiwum;
  55. Dziennik podawczy do poczty niejawnej odbieranej z KT KWP i przekazanej
    do Zespołu Archiwum;
  56. Zeszyt odpraw służbowych Zespołu Archiwum;
  57. Ewidencja osób spoza jednostki KWP przebywających w magazynach archiwum;
  58. Rejestr osób nieupoważnionych przebywających w pomieszczeniach magazynowych nr 014 i 016;
  59. Ewidencja worków zawierających dokumentację przeznaczoną do zniszczenia
    przez archiwum KWP;
  60. Ewidencja urlopów;
  61. Rejestr identyfikatorów;
  62. Ewidencja delegacji;
  63. Rejestr absencji funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Wydziału OIN KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  64. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  65. Ewidencja pobranych i zdanych kluczy do szaf metalowych Wydziału OIN KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  66. Ewidencja pobranych i zdanych kluczy do pomieszczeń Wydziału OIN KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  67. Lista obecności funkcjonariuszy i pracowników Wydziału OIN KWP
    w Gorzowie Wlkp.;
  68. Rejestr oświadczeń majątkowych;
  69. Książka ewidencji pieczęci i stempli;
  70. Rejestr wydanych skierowań na badania lekarskie funkcjonariuszy i pracowników Wydziału OIN KWP w Gorzowie Wlkp.;
  71. Dziennik podawczy do ewidencjonowania sprawdzeń ABW/KGSG;
  72. Książka ewidencji ruchu pojazdów i osób (ochrona);
  73. Książka przebiegu służby (ochrona);
  74. Ewidencja prywatnych samochodów pozostawionych na parkingu KWP;
  75. Książką ewidencji kluczy (ochrona);
  76. Ewidencja pracowników KWP pozostających po godzinach urzędowania;
  77. Ewidencja pobieranych i zdawanych kluczy w pomieszczeniach KWP
    od godz. 13 do 22;

 

Sekcja do spraw Zamówień Publicznych i Funduszy pomocowych:

  1. Rejestr postępowań przetargowych;
  2. Rejestr umów poprze targowych;
  3. Rejestr umów ,,wolna ręka”
  4. Rejestr umów ,,pkt. 48”;
  5. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  6. Rejestr godzin nadliczbowych;

 

Zespół do spraw prawnych:

  1. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;

 

Zespół Prasowy:

  1. Rejestr nadgodzin;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;

 

Zespół Psychologów:

  1. Rejestr pierwszej pomocy emocjonalnej;
  2. Rejestr policjantów lub pracowników, którym udzielono porady psychologicznej, wobec których podjęto interwencję kryzysową lub prowadzono psychoterapię;
  3. Rejestr wykonywanych zadań z zakresu psychologii zarządzania zasobami ludzkimi;
  4. Rejestr udzielonej przez psychologa policyjnego pomocy w czynnościach operacyjno-rozpoznawczych, dochodzeniowo-śledczych lub administracyjno-porządkowych;
  5. Rejestr kandydatów do służby w Policji;
  6. Rejestr badań psychologicznych funkcjonariuszy na określone stanowisko służbowe;
  7. Zeszyt odpraw;
  8. Zeszyt szkoleń;
  9. Zeszyt ewidencji nadgodzin;
  10. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;

 

Zespół Ochrony Pracy:

  1. Rejestr wypadków funkcjonariuszy Policji;
  2. Rejestr wypadków funkcjonariuszy Policji KWP w Gorzowie Wlkp.;
  3. Rejestr wypadków pracowników Policji KWP w Gorzowie Wlkp.;
  4. Rejestr wypadków pracowników Policji w drodze do i z pracy.;
  5. Rejestr dzienników szkoleń wstępnych funkcjonariuszy i pracowników Policji;
  6. Rejestr wyjść w godzinach służbowych;
  7. Rejestr badań lekarskich funkcjonariuszy i pracowników Policji garnizonu lubuskiego;
  8. Rejestr faktur za badania lekarskie z zakresu medycyny pracy;
  9. Rejestr faktur za szczepienia ochronne przeciwko tężcowi, WZW typu B
    i odkleszczowemu zapaleniu opon mózgowych, funkcjonariuszy i pracowników Policji garnizonu lubuskiego;
  10. Rejestr realizacji szczepień ochronnych;
  11. Rejestr prac z preparatami i czynnikami o działaniu rakotwórczym lub mutagennym;
  12. Rejestr osób korzystających z refundacji kosztów zakupu okularów korygujących wzrok do pracy przy monitorze ekranowym;

 

Zespół do spraw Ochrony Praw Człowieka:

  1. Książka wydanych certyfikatów;
  2. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  3. Rejestr nadgodzin;

 

Jednoosobowe Stanowisko do spraw Audytu Wewnętrznego:

  1. Ewidencja wyjść w godzinach pracy;
  2. Rejestr nadgodzin.

Metryczka

Data publikacji 04.04.2007
Data modyfikacji 12.07.2019
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Magdalena Kasperowicz
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Kasperowicz Wydział Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Kasperowicz
do góry