Ogłoszenia Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 13 KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP.

z dnia 30 listopada 2011 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Miejskiego Policji w Gorzowie Wlkp.

§ 1

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko  Zastępcy Komendanta Miejskiego Policji w Gorzowie Wlkp. ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

  O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1) w zakresie wymagań niezbędnych:

a) pełniący służbę w Policji,

b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu

służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych

i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie

wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać

policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych

oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U.  Nr 123, poz.857 z późn. zm.);

2) w zakresie wymagań pożądanych:

            a) co najmniej10- letni staż służby w Policji,

            b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach  

organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c) co najmniej 3- letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych  klauzulą „ściśle tajne”,

3) ponadto wskazane jest posiadanie:

a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo

b) wykształcenia wyższego z określonego zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym  lub

c) co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

 

§ 2

     Oferty kandydatów powinny zawierać:

1)       CV i list motywacyjny;

2)       kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

3)   pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat,(koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji.  Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

4)  pisemną zgodę  na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

5)  pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest  dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska Policji);

6)   potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

9) kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

10) kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 3

 

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do

przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje  na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011 r.

§ 4

 

Zakres  zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

 

1.      realizacja kompetencji   Zastępcy Komendanta Miejskiego Policji określonych w ustawie z dnia 6.04.1990 r. o Policji i innych aktach prawnych,

2.      sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi realizującymi zadania z zakresu służby kryminalnej,

3.      przeciwdziałanie przyczynom i warunkom sprzyjającym popełnieniu przestępstw i wykroczeń między innymi poprzez bieżącą analizę stanu bezpieczeństwa i odpowiednie dostosowanie podejmowanych  przedsięwzięć do występujących zagrożeń,

4.      współdziałanie z organami administracji  państwowej i samorządowej oraz prokuraturą i sądem w zakresie wykonywania zadań   przez nadzorowany pion,

5.      organizowanie pracy podległych służb oraz nadzorowanie wdrażania zaleceń wynikających z analiz i ustaleń,

6.      dokonywanie okresowych ocen realizacji zadań i skuteczności działania podległych komórek,

7.      koordynowanie działań w poważniejszych sprawach i zadaniach realizowanych przez służbę kryminalną na terenie działania KMP Gorzów Wlkp.,

8.      reprezentuje Komendanta Miejskiego Policji w Gorzowie Wlkp. w kontaktach z innymi organami, osobami prawnymi i fizycznymi oraz podmiotami nie mającymi osobowości prawnej,

9.      dokonuje ocen realizacji programów szkoleń zawodowych,

10.  realizuje zadania będące w kompetencji Komendanta Miejskiego Policji i I Zastępcy Komendanta Miejskiego Policji w czasie ich nieobecności.

11.   Zastępcy Komendanta Miejskiego w Gorzowie Wlkp.  podlegają kierownicy jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na obszarze Miasta-  KP I  i Powiatu KP w Witnicy.

§ 5

 

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy

składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. w terminie do dnia 14 grudnia 2011 r., z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Miejskiego Policji w Gorzowie Wlkp. z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp.,

tel. (95) 738 12 62, tel. służbowy 791 12 62.

 

§ 6

 

                  Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 14.01.2012 r.

 

 

 

 

 

 

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI

               W GORZOWIE WLKP.

 

   NADINSPEKTOR  LESZEK MARZEC

 

 

Metryczka

Data publikacji : 01.12.2011
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
do góry