Ogłoszenia Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 2 KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP. z dnia 24 stycznia 2012 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Naczelnika Wydziału do Walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.

 

§ 1

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko  Naczelnika Wydziału do Walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy Wojewódzkiej   Policji w Gorzowie Wlkp. ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

  O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1) w zakresie wymagań niezbędnych:

a) pełniący służbę w Policji,

b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U.  Nr 123, poz.857 z późn. zm.);

2) w zakresie wymagań pożądanych:

            a) co najmniej10- letni staż służby w Policji,

            b) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach  

organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c) co najmniej 2- letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych  klauzulą „ściśle tajne”,

3) ponadto wskazane jest posiadanie:

a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo

b) wykształcenia wyższego z określonego zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym  lub

c) co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

 

§ 2

     Oferty kandydatów powinny zawierać:

1)       CV i list motywacyjny;

2)       kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

3)   pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat,(koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji.  

 

Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

4)  pisemną zgodę  na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

5)  pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest  dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska Policji);

6)   potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

9) kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

10) kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 3

 

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do

przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje  na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011 r.

§ 4

 

Zakres  zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

  1. planuje, koordynuje i nadzoruje wykonawstwo zadań przez podległe komórki organizacyjne,
  2. sprawuje nadzór funkcjonalny i bezpośredni oraz odpowiada za efekty pracy operacyjnej:
  3. Zespołu dw. z przestępczością przeciwko obrotowi gospodarczemu,
  4. Zespołu dw. z przestępczością przeciwko własności intelektualnej i przemysłowej oraz przestępczością komputerową,
  5. Zespołu dw. z przestępczością podatkową, celną i przeciwko środowisku,
  6. nadzoruje i koordynuje czynności operacyjno- rozpoznawcze w odniesieniu do najpoważniejszych przestępstw gospodarczych, obejmujących swym zasięgiem kilka powiatów lub popełnionych przez zorganizowane grupy przestępcze,
  7. nadzoruje i koordynuje działania powołanych doraźnie zespołów i grup operacyjno – śledczych,
  8. opiniuje i podpisuje wnioski o stosowanie środków techniki operacyjnej,
  9. podejmuje decyzje i podpisuje dokumenty wynikające z zakresu obowiązków,
  10. współdziała z innymi służbami i pionami Policji w zakresie zwalczania przestępczości gospodarczej na terenie województwa lubuskiego,
  11. podejmuje decyzje w sprawie przejęcia do dalszego prowadzenia spraw operacyjnych lub objęcia ich nadzorem z jednostek terenowych woj. lubuskiego,
  12. współpracuje z organami administracji publicznej i instytucjami państwowymi w zakresie wynikającymi z ustaw oraz zleconym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji,
  13. współdziała z Komendantami Miejskimi i Powiatowymi w zakresie planowania, organizowania akcji oraz operacji z problematyki zwalczania przestępczości gospodarczej na danym terenie,
  14. inspiruje działania wszystkich komórek i jednostek Policji woj. lubuskiego aktywnym rozpoznaniu i zwalczaniu grup przestępczych związanych z przestępczością gospodarczą,
  15. jest dysponentem funduszu operacyjnego w wydziale,

13.  obsługuje zdarzenia zgodnie z grafikiem dyżurów KWP w Gorzowie Wlkp.

 

§ 5

 

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. w terminie do dnia 07 lutego 2012 r., z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału do Walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy Wojewódzkiej   Policji w Gorzowie Wlkp. z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp., tel. (95) 738 12 62, tel. służbowy 791 12 62.

 

§ 6

 

                  Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 08.03.2012 r.

 

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI   W GORZOWIE WLKP.

   NADINSPEKTOR  LESZEK MARZEC

Metryczka

Data publikacji : 25.01.2012
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
do góry