Ogłoszenia Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 3 KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP. z dnia 21 lutego 2012 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj.

 

§ 1

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj. ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

  O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1) w zakresie wymagań niezbędnych:

a) pełniący służbę w Policji,

b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu

służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych

i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie

wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać

policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych

oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U.  Nr 123, poz.857 z późn. zm.);

2) w zakresie wymagań pożądanych:

            a) co najmniej10- letni staż służby w Policji,

            b) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach  organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c) co najmniej 2- letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych  klauzulą „ściśle tajne”,

3) ponadto wskazane jest posiadanie:

a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo

b) wykształcenia wyższego z określonego zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym  lub

c) co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

 

§ 2

     Oferty kandydatów powinny zawierać:

1)       CV i list motywacyjny;

2)       kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

3)   pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat,(koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji.  Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

4)  pisemną zgodę  na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

5)  pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest  dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska Policji);

6)   potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

9) kopie poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

10) kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

 

§ 3

 

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje  na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011 r.

§ 4

 

Zakres  zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

 

1.      analizowanie stanu porządku i bezpieczeństwa na podległym terenie celem dostosowania zasad organizacji i taktyki służby do występujących zagrożeń,

2.      nadzór nad realizacją programów prewencji kryminalnej, przestępczości i niedostosowania społecznego nieletnich,

3.      sprawowanie nadzoru i wykonywanie niezbędnych czynności związanych z pełnieniem służby przez podległych policjantów; 

4.      kontrola stanu uzbrojenia, amunicji oraz śpb będącego na stanie dyżurek KPP,

5.      nadzór nad zabezpieczeniem i stanem policyjnej izby zatrzymań,

6.       inicjowanie i wytyczanie kierunków szkolenia oraz szkolenie podległych funkcjonariuszy,

7.       opiniowanie podległych policjantów; prowadzenie postępowań zleconych przez komendanta,

8.       terminowe sporządzanie sprawozdań i archiwizacji dokumentów,

9.       prowadzenie spraw mobilizacyjno-obronnych,

10.   realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego we współpracy z KWP,

11.   opracowywanie planów operacji policyjnych na terenie działania KPP,

12.   realizacja zadań będących w kompetencji Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj. w czasie nieobecności,

13.   stałe uzupełnianie wiedzy zawodowej,

14.  udział w pracach komisji powołanych przez komendanta,

15.  sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi Komendy:

·         Wydziałem Prewencyjnym i Ruchu Drogowego,

·         Jednoosobowym Stanowiskiem do spraw Łączności i Informatyki,

·         Jednoosobowym Stanowiskiem do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Ochrony Przeciwpożarowej i Medycyny Pracy,

16.   I Zastępca  Komendanta Powiatowego Policji sprawuje nadzór nad Posterunkiem  Policji w Dobiegniewie.

 

§ 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. w terminie do dnia 06 marca 2012 r., z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj. z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp., tel. (95) 738 12 62, tel. służbowy 791 12 62.

 

§ 6

 

                  Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 06.04.2012 r.

 

                   KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI

         W GORZOWIE WLKP.

         INSPEKTOR  RYSZARD WIŚNIEWSKI

 

 

Metryczka

Data publikacji : 21.02.2012
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
do góry