Ogłoszenia Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 5 KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP.

z dnia 07 lipca 2014 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Powiatowego Policji w Międzyrzeczu.

§ 1

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Powiatowego  Policji w Międzyrzeczu  ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

  O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1) w zakresie wymagań niezbędnych:

a) pełniący służbę w Policji,

b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu

służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych                i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U.  Nr 123, poz.857 z późn. zm.);

2) w zakresie wymagań pożądanych:

            a) co najmniej10- letni staż służby w Policji,

b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c) co najmniej 3- letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami    

   organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo

   określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,    

 d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji   niejawnych  oznaczonych  klauzulą „ściśle tajne”,

3) ponadto wskazane jest posiadanie:

a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji   i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub

b) wykształcenia wyższego z określonego zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym, lub

c) co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 2

  Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1.  CV i list motywacyjny;
  2.  kopie ostatniej opinii służbowej kandydata(oryginał do wglądu);

3)   pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat. Koncepcja pracy powinna zostać opracowana dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron  napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm;

4)  pisemną zgodę  na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

5)  pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest  dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska Policji);

6) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

9) kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

10) kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

 

§ 3

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje  na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 r.

 

§ 4

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym :

  1. wykonuje na obszarze powiatu międzyrzeckiego zadania Policji w sprawach ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego, określone w ustawach i przepisach wykonawczych wydanych  na podstawie ustaw,
  2. kieruje Komendą Powiatową Policji  przy pomocy I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji, kierowników komórek organizacyjnych Komendy, policjantów i pracowników bezpośrednio jemu podległych,
  3. określa zadania i kompetencje I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji,
  4. może powoływać stałe lub doraźne nieetatowe zespoły i wyznaczać policjantów lub pracowników odpowiedzialnych za koordynację pracy tych zespołów, współpracuje z podmiotami administracji samorządowej.     
  5. Komendantowi Powiatowemu Policji w Międzyrzeczu podlega Komendant Komisariatu Policji w Skwierzynie.

§ 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.,

ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. w terminie do dnia 20 lipca 2014., z dopiskiem  Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Powiatowego Policji w Międzyrzeczu z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp.,

tel. (95) 738 12 62, tel. służbowy 791 12 62.

 

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 20.08.2014 r.

 

§ 7

Kandydaci, którzy pozytywnie zakończą postępowanie kwalifikacyjne, a nie zostaną powołani na stanowisko służbowe do którego aplikują, zostaną umieszczeni na liście rezerwy kadrowej, którą zarządzający postępowanie może wykorzystać przy podejmowaniu decyzji dotyczących obsadzania stanowisk służbowych, gdyż kandydat na stanowisko  kierownika jednostki organizacyjnej Policji w okresie 12 m-cy od daty zakończenia postępowania kwalifikacyjnego może objąć w innej jednostce organizacyjnej Policji równorzędne stanowisko  kierownicze albo stanowisko  zastępcy kierownika jednostki.

 

 

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI

               W GORZOWIE WLKP.

 

 

 NADINSPEKTOR RYSZARD WIŚNIEWSKI

Metryczka

Data publikacji : 07.07.2014
Data modyfikacji : 08.07.2014
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Krystyna Szpyra
Osoba udostępniająca informację:
Tomasz Michalak WKS
Osoba modyfikująca informację:
Tomasz Michalak
do góry