Ogłoszenia Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 2 KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP.

z dnia 13 stycznia 2015 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Kierownika Sekcji Telekomunikacji Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.

§ 1

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Kierownika Sekcji Telekomunikacji Wydziału Łączności i Informatyki  Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

  O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1) w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U.  Nr 123, poz.857 z późn. zm.);

2) w zakresie wymagań pożądanych:

            a) co najmniej 8- letni staż służby w Policji,

            b) co najmniej 3- letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych  oznaczonych  klauzulą „tajne”,

3) w zakresie wymagań dodatkowych:

a) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji   i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub

b) posiadanie wykształcenia wyższego z kierunku  najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym.

 

§ 2

  Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1.  CV i list motywacyjny;
  2.  kopię ostatniej opinii służbowej kandydata(oryginał do wglądu);
  3.  potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
  4. koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
  5. oświadczenie kandydata - pisemną zgodę  na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
  6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym  z funkcjonariuszy  lub pracowników Policji, będących w zależności służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
  9. kopie dokumentu - poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji   niejawnych  oznaczonych  klauzulą „tajne”.

 

 

  § 3

 

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

  1. Organizacja i koordynacja zadań Sekcji Telekomunikacji oraz realizacji pracy podległych funkcjonariuszy i  pracowników.
  2. Koordynowanie zadań związanych z całodobowym monitorowaniem funkcjonowania systemów łączności i informatyki eksploatowanych w jednostkach lubuskiej Policji.
  3. Przyjmowanie zgłoszeń o uszkodzeniach systemów oraz urządzeń łączności, informatyki oraz radiokomunikacji w jednostkach organizacyjnych Policji woj. lubuskiego i rozdzielanie ich odpowiednim służbom teleinformatycznym.
  4. Organizowanie, eksploatowanie i techniczne utrzymanie Systemu Łączności Rządowej na terenie woj. lubuskiego.
  5. Koordynowanie zadań związanych z zapewnieniem sprawnego funkcjonowania systemów stacjonarnej łączności telefonicznej i telekopiowej, systemu taryfikacyjnego, systemu wideokonferencji, systemu łączności dyspozytorskiej, systemu telefonów alarmowych 997 oraz 112.
  6. Nadzór nad systemem rejestracji korespondencji telefonicznej i radiowej prowadzonej na stanowiskach dowodzenia jednostek Policji woj. lubuskiego.
  7. Administrowanie Grupą Korporacyjna Telefonii Komórkowej eksploatowanej w jednostkach Policji woj. lubuskiego.
  8. Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania dzierżawionych łączy telekomunikacyjnych, dostępu do publicznej sieci telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz usług teleinformatycznych na potrzeby jednostek Policji.
  9. Bieżąca współpraca ze służbami Biura Łączności i Informatyki KGP oraz podmiotami pozapolicyjnymi  w zakresie utrzymania i rozwoju sieci telekomunikacyjnych.
  10. Nadzór nad pracą miejskich i Powiatowych Węzłów Teleinformatycznych funkcjonujących w jednostkach Policji.
  11. Opracowywanie programów funkcjonalno użytkowych na budowę i wdrożenie nowych rozwiązań technicznych dotyczących zakresu działania podległej Sekcji.
  12. Prowadzenie kontroli zabezpieczeń łączności przewodowej, zintegrowanego systemu telekonferencji międzymiastowej i systemu łączności rządowej.
  13. Zapewnienie poprawnego działania obsługi Poczty Specjalnej funkcjonującej w KWP.
  14. Czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP i innych w trakcie wykonywania wszelkich prac przez podwładnych.

 

§ 4

 

Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. w terminie do dnia 27 stycznia 2015., z dopiskiem:  Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Kierownika Sekcji Telekomunikacji Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. -                      „ w sekretariacie nie otwierać”.                                                 

Dodatkowe informacje dotyczące zasad postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących  założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać  w Zespole ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp., tel. (95) 738 12 61, tel. służbowy 791 12 61 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl , w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

 

§ 5

                 

Kandydaci, którzy pozytywnie zakończą postępowanie kwalifikacyjne, a nie zostaną powołani na stanowisko służbowe do którego aplikują, zostaną umieszczeni na liście rezerwy kadrowej, którą zarządzający postępowanie może wykorzystać przy podejmowaniu decyzji dotyczących obsadzania stanowisk służbowych, gdyż kandydat na stanowisko  zastępcy kierownika komórki  organizacyjnej Policji w okresie 24 m-cy od daty zakończenia postępowania kwalifikacyjnego może objąć wakujące  w innej jednostce organizacyjnej Policji  stanowisko  zastępcy  kierownika takiej samej komórki organizacyjnej.    

                                     

§ 6

 

                  Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 27.02.2015 r.

 

 

 

 

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI

               W GORZOWIE WLKP.

 

         NADINSPEKTOR RYSZARD WIŚNIEWSKI

Metryczka

Data publikacji : 14.01.2015
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
do góry