Ogłoszenia Komendantów Powiatowych /Miejskich Policji woj. lubuskiego

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 1 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP.

z dnia 7 lutego 2012 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji II w Gorzowie Wlkp. Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp.

 

OGŁOSZENIE Nr 1
 KOMENDANTA  MIEJSKIEGO  POLICJI W  GORZOWIE  WLKP. z dnia  7 lutego 2012 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji  II  
w Gorzowie Wlkp. Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp.
 
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji II w Gorzowie Wlkp. Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp., ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:
1. w zakresie wymagań niezbędnych: 
a. pełniący służbę w Policji, 
b. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, nr 123, poz. 857 z późniejszymi zmianami), 
2. w zakresie wymagań pożądanych: 
a. co najmniej 15 – letni staż służby w Policji, 
b. co najmniej 10 – letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem, 
c. co najmniej 3 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,
d. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, 
3. ponadto wskazane jest posiadanie: 
a. wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi , lub 
b. wykształcenia wyższego z zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym, lub 
c. co najmniej 3 – letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”. 
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
1. CV i list motywacyjny, 
2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu), 
3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji, oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji w rozdziale VI wzór nr 1 umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji), 
5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji), 
6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby; 
7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu); 
8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu); 
9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);
10. kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3 – letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”. 
§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011 roku.
 
§ 4
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1.   sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi realizującymi zadania z zakresu służby kryminalnej,
2.   przeciwdziałanie przyczynom i warunkom sprzyjającym popełnieniu przestępstw i wykroczeń między innymi poprzez bieżącą analizę stanu bezpieczeństwa i odpowiednie dostosowanie  podejmowanych przedsięwzięć do występujących zagrożeń,
3.  współdziałanie z prokuraturą i sądem w zakresie wykonywania zadań przez nadzorowany pion,
4.   organizowanie pracy podległych służb oraz nadzorowanie wdrażania zaleceń wynikających z analiz i ustaleń,
5. opracowywanie głównych kierunków pracy operacyjnej oraz sprawowanie szczególnego nadzoru nad prawidłowym dokumentowaniem form pracy operacyjnej, czynności operacyjnych oraz współpracy z osobowymi źródłami informacji,
6. sprawowanie nadzoru nad właściwym dokumentowaniem czynności operacyjnych,
7. sprawowanie nadzoru nad czynnościami procesowymi wykonywanymi w ramach prowadzonych postępowań przygotowawczych,
8.  sprawowanie nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentacji procesowej oraz rejestracją kryminalną, rejestracją informacji w bazach komputerowych oraz prawidłowym wykorzystaniem danych zawartych w elektronicznych nośnikach informacji,
9.  sprawowanie nadzoru nad zasadnością zatrzymywania osób w trybie przepisów kodeksu postępowania karnego.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w  Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. (ul. Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wlkp.) w terminie do dnia 21 lutego 2012 roku, z dopiskiem: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji II w Gorzowie Wlkp. Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. – nie otwierać w sekretariacie”.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Gorzowie  (tel. 95-738-26-31).
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 21 marca 2012 roku.
 
Komendant Miejski Policji
      w Gorzowie Wlkp.
 
podinsp. Jarosław Pasterski

Metryczka

Data publikacji : 07.02.2012
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
do góry