Ogłoszenia Komendantów Powiatowych /Miejskich Policji woj. lubuskiego

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 2 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP

z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Witnicy Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp.

 

§ 1

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Witnicy Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp., ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1.      w zakresie wymagań niezbędnych:

a.       pełniący służbę w Policji,

b.      spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, nr 123, poz. 857 z późniejszymi zmianami),

2.      w zakresie wymagań pożądanych:

a.       co najmniej 15 – letni staż służby w Policji,

b.      co najmniej 2 – letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c.       co najmniej 6 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

d.      poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,

3.      ponadto wskazane jest posiadanie:

a.       wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi , lub

b.      wykształcenia wyższego z zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym, lub

c.       co najmniej 3 – letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 2

Oferty kandydatów winny zawierać:

1.      CV i list motywacyjny,

2.      kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu),

3.      pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji, oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

4.      pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji w rozdziale VI wzór nr 1 umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji),

5.      pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji),

6.      potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7.      kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8.      kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

9.      kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

10.  kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3 – letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 3

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011 roku.

 

 

§ 4

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

1.      planowanie, kierowanie i koordynowanie pracą Komisariatu,

2.      podejmowanie działań związanych z zapobieganiem i ujawnianiem przestępczości na terenie działania Komisariatu Policji w Witnicy,

3.      dokonywanie okresowych i bieżących ocen, analiz stanu zagrożenia przestępczością w podległym rejonie oraz wypracowanie  kierunków działań zmierzających do jego poprawy,

4.      organizacja i nadzór nad działaniami podejmowanymi w celu ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego w terytorialnym zasięgu działania komisariatu,

5.      inspirowanie, koordynowanie i nadzór nad działaniami w zakresie organizacji i pełnienia służby oraz osiąganych efektów przez policjantów, w tym dokonywanie ocen sposobu i stopnia realizacji zadań,

6.      opracowanie okresowych harmonogramów i planów pracy komisariatu oraz ocen i sprawozdań z realizacji zadań,

7.      współdziałanie z administracją samorządową oraz innymi organami i instytucjami publicznymi w zakresie zapobiegania i zwalczania przestępczości,

8.      sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi realizującymi zadania z zakresu służby kryminalnej,

9.      opracowywanie głównych kierunków pracy operacyjnej oraz sprawowanie szczególnego nadzoru nad prawidłowym dokumentowaniem form pracy operacyjnej, czynności operacyjnych oraz współpracy z osobowymi źródłami informacji,

10.  sprawowanie nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentacji procesowej oraz rejestracją kryminalną, rejestracją informacji w bazach komputerowych oraz prawidłowym wykorzystaniem danych zawartych w elektronicznych nośnikach informacji.

§ 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w  Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. (ul. Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wlkp.) w terminie do dnia 12marca 2012 roku, z dopiskiem: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Witnicy Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. – nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Gorzowie  (tel. 95-738-26-31).

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 12 kwietnia 2012 roku.       

                                                                                                    Komendant Miejski Policji

                                                                                                           w Gorzowie Wlkp.

                                                                                              podinsp. Jarosław Pasterski

Metryczka

Data publikacji : 28.02.2012
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
do góry