Ogłoszenia Komendantów Powiatowych /Miejskich Policji woj. lubuskiego

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 1 KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI w Strzelcach Krajeńskich

z dnia 12 lipca 2013 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Drezdenku Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Krajeńskich

§ 1

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Drezdenku Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Krajeńskich, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1.      w zakresie wymagań niezbędnych:

a.       pełniący służbę w Policji,

b.      spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, nr 123, poz. 857 z późniejszymi zmianami),

2.      w zakresie wymagań pożądanych:

a.       co najmniej 10 – letni staż służby w Policji,

b.      co najmniej 5 – letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c.       co najmniej 3 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

d.      poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,

3.      ponadto wskazane jest posiadanie:

a.       wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi , lub

b.      wykształcenia wyższego z zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym, lub

c.       co najmniej 3 – letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 2

Oferty kandydatów winny zawierać:

1.      CV i list motywacyjny,

2.      kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu),

3.      pisemna koncepcja pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat. Koncepcja pracy powinna zostać opracowana dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji. (Koncepcja nie powinna przekraczać 6 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

4.      pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji w rozdziale VI wzór nr 1 umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji),

5.      pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji),

6.      potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7.      kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8.      kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

9.      kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

10.  kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3 – letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 3

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 roku.

 

§ 4

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

1.      zastępowanie Komendanta Komisariatu Policji w Drezdenku,

2.      podejmowanie działań związanych z zapobieganiem i ujawnianiem przestępczości na terenie działania Komisariatu Policji w Drezdenku,

3.      dokonywanie okresowych i bieżących ocen, analiz stanu zagrożenia przestępczością w podległym rejonie oraz wypracowanie  kierunków działań zmierzających do jego poprawy,

4.      organizacja i nadzór nad działaniami podejmowanymi w celu ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego w terytorialnym zasięgu działania komisariatu,

5.      inspirowanie, koordynowanie i nadzór nad działaniami w zakresie organizacji i pełnienia służby oraz osiąganych efektów przez policjantów, w tym dokonywanie ocen sposobu i stopnia realizacji zadań,

6.      opracowanie okresowych harmonogramów i planów pracy komisariatu oraz ocen i sprawozdań z realizacji zadań,

7.      współdziałanie z administracją samorządową oraz innymi organami i instytucjami publicznymi w zakresie zapobiegania i zwalczania przestępczości,

8.      sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi realizującymi zadania z zakresu służby prewencyjnej,

§ 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w  Sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Krajeńskich (ul. Brzozowa 1, 66-500 Strzelce Krajeńskie) w terminie do dnia 26 lipca 2013 roku, z dopiskiem: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Drezdenku  Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Krajeńskich – nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Strzelcach Krajeńskich  (tel. 95-7630870).

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 25 sierpnia 2013 roku.        

 

                                                                       Komendant Powiatowy Policji

                           w Strzelcach Krajeńskich

                                                                           podinsp. Stanisław Panek

Metryczka

Data publikacji : 16.07.2013
Data modyfikacji : 17.07.2013
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
Osoba modyfikująca informację:
Tomasz Michalak
do góry